Σλοβακία: Πρόταση μομφής από την αντιπολίτευση κατά της κυβέρνησης Φίτσο
Ο Ρόμπερτ Φίτσο ταξιδεύει στην Μόσχα για να συναντηθεί με τον Βλαντίμιρ Πούτιν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κόμματα της σλοβακικής αντιπολίτευσης θα καταθέσουν πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Ρόμπερτ Φίτσο, ανακοίνωσε ο Μίχαλ Σιμέκα, επικεφαλής του κόμματος Προοδευτική Σλοβακία, του μεγαλύτερου κόμματος της αντιπολίτευσης.
Η πρόταση μομφής ακολουθεί το ταξίδι του Ρόμπερτ Φίτσο στην Μόσχα για να συναντηθεί με τον Βλαντίμιρ Πούτιν.
«Ο Ρόμπερτ Φίτσο έφυγε από την Σλοβακία. Αντί να βρίσκεται στην χώρα του εργαζόμενος για να επιλύσει προβλήματα, πετά ανά τον κόσμο και υποκλίνεται σε δικτάτορες», δήλωσε κατά την διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης Τύπου ο Μίχαλ Σιμέκα.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




