Ερντογάν: Πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε τη φιλία μας με τον Τραμπ
Τι είπε ο πρόεδρος της Τουρκίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε με τον Ντόναλντ Τραμπ τη φιλία της πρώτης περιόδου, δήλωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κληθείς να σχολιάσει την εκ νέου ανάληψη της προεδρίας των ΗΠΑ από τον Ντόναλντ Τραμπ.
«Η θητεία του Τραμπ να είναι ευοίωνη για όλη την ανθρωπότητα»
Ερωτηθείς σχετικά μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό της Σλοβακίας, Ρόμπερτ Φίτσο, στην Άγκυρα, ο Τούρκος πρόεδρος ευχήθηκε «η δεύτερη προεδρική θητεία του Τραμπ να είναι ευοίωνη για όλη την ανθρωπότητα» και έδωσε έμφαση στη δήλωση του νέου προέδρου των ΗΠΑ ότι θα τερματίσει τον πόλεμο της Ουκρανίας, λέγοντας ότι η Τουρκία θα κάνει ό,τι είναι απαραίτητο προς αυτή την κατεύθυνση.
«Δεδομένου ότι είπε εμφατικά "θα τερματίσω τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας", φυσικά εμείς ως Τουρκία θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο από αυτήν την άποψη. Διότι δεν είμαστε υπέρ των πολέμων στον κόσμο. Ως Τουρκία, είμαστε υπέρ της ειρήνης. Με αυτήν την ειρήνη, πιστεύουμε ότι πρέπει να συνεχιστεί η αλληλεγγύη των χωρών μεταξύ τους. Δεν μπορούμε να πάμε πουθενά με πόλεμο και πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε το συντομότερο δυνατό. Θα συζητήσουμε αυτά τα θέματα στις επαφές μας με τον κ. Τραμπ και θα λάβουμε τα μέτρα μας αναλόγως», δήλωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



