ΗΠΑ: Λήστεψαν μαγαζί με την απειλή φιδιών - Πήραν κάνναβη και έφυγαν
Μπήκαν στο κατάστημα με πύθωνες στα χέρια τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με πύθωνες ανά χείρας εισέβαλαν σε κατάστημα στις ΗΠΑ δύο ληστές, οι οποίοι αφαίρεσαν λάδι κάνναβης αξίας 400 δολαρίων.
Το περιστατικό έγινε στο Τενεσί, εκεί όπου οι δύο δράστες απείλησαν τον υπάλληλο με τα φίδια που κρατούσαν στα χέρια τους. Όπως γράφει η New York Post, οι δύο ληστές είχαν τους πύθωνες μέσα στο μαγαζί, με έναν αυτόπτη μάρτυρα να κάνει λόγο για τρομακτική εμπειρία.
«Απλώς τα κουνούσαν και τα έβαζαν στον πάγκο. Ένα άτομο έφερε πρώτα ένα φίδι και μετά έφερε ένα ακόμα. Το ένα ήταν λευκό και το άλλο καφέ. Το φίδι είναι ένα όπλο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Crooks rob convenience store armed with pythons in goofy cannabis oil heist: ‘The snake is a weapon’ https://t.co/5ui3clIILa pic.twitter.com/SARYisRawh
— New York Post (@nypost) March 16, 2025
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



