Η Ουκρανία «ξεσκέπασε» ουγγρικό δίκτυο κατασκοπείας
Τι αναφέρει το Κίεβο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανακοίνωσή της η ουκρανική υπηρεσία ασφάλειας SBU έκανε γνωστό ότι αποκάλυψε δίκτυο κατασκόπων, το οποίο διαχειριζόταν η Ουγγαρία με στόχο να αποκτήσει πληροφορίες για την άμυνα της χώρας.
Σε ανακοίνωση, η SBU δήλωσε ότι έθεσε υπό κράτηση δύο ύποπτους πράκτορες, τους οποίους, σύμφωνα με την ίδια, διαχειριζόταν η υπηρεσία πληροφοριών του ουγγρικού στρατού.
Η Ουκρανία, η οποία αντιμετωπίζει από το 2022 μια μεγάλης έκτασης ρωσική επίθεση, κατηγόρησε χθες, Πέμπτη, τον εχθρό της ότι επιτίθεται σε όλη τη γραμμή του μετώπου, κάνοντας λόγο για εκατοντάδες παραβιάσεις της εκεχειρίας.
Σήμερα τα χαράματα, οι τοπικές αρχές των περιφερειών της Χερσώνας και του Ντνιπροπετρόφσκ ανακοίνωσαν ότι δύο άνδρες ηλικίας 60 και 83 ετών τραυματίσθηκαν από τα πλήγματα ρωσικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών.
Οι ρωσικές δυνάμεις διαβεβαίωσαν ότι «σέβονται αυστηρά» την κατάπαυση του πυρός, υποστηρίζοντας ότι «απαντούν» σε ουκρανικές παραβιάσεις.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κάλεσε χθες, Πέμπτη, το βράδυ τους δύο εμπόλεμους σε μια «άνευ όρων κατάπαυση του πυρός» για 30 ημέρες.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




