Κυπριακό: O OHE ανακοίνωσε άτυπη πενταμερή στη Νέα Υόρκη
Στις 16 και 17 Ιουλίου στην έδρα του ΟΗΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την άτυπη πενταμερή συνάντηση για το Κυπριακό, η οποία θα λάβει χώρα στην έδρα του διεθνούς οργανισμού στη Ν. Υόρκη, ανακοίνωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου του Γενικού Γραμματέα ΟΗΕ, Στεφάν Ντουζαρίκ κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης τύπου.
«Κατόπιν της άτυπης συνάντησης για το Κυπριακό σε διευρυμένη σύνθεση, που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη στις 17-18 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, ο Γενικός Γραμματέας θα συγκαλέσει στις 16 και 17 Ιουλίου, εδώ στην Έδρα των Ηνωμένων Εθνών, τους ηγέτες των Ελληνοκυπρίων και των Τουρκοκυπρίων, καθώς και εκπροσώπους των εγγυητριών δυνάμεων, Ελλάδας, Τουρκίας και Ηνωμένου Βασιλείου, για ακόμη μία άτυπη συνάντηση για το Κυπριακό. Η συνάντηση θα προσφέρει την ευκαιρία να συνεχιστεί ο διάλογος και να ανταλλαγούν απόψεις σχετικά με την πρόοδο που έχει σημειωθεί από τον Μάρτιο», ανέφερε ο κ. Ντουζαρίκ.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



