Ινδία: Αυτό είναι το πόρισμα για την αεροπορική τραγωδία με τους 260 νεκρούς
Μετά την απογείωση του αεροσκάφους, σταμάτησε η ροή καυσίμου προς τους κινητήρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Πολλά είναι τα ερωτήματα που δεν έχουν βρει απάντηση, γύρω από την αεροπορική τραγωδία στην Ινδία, με την προκαταρκτική έκθεση των αρχών να αποκαλύπτει ότι σταμάτησε η ροή καυσίμου προς τους κινητήρες του αεροσκάφους, λίγα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση.
Η πτήση AI171 της Air India που είχε προορισμό το Λονδίνο, συνετρίβη στις 12 Ιουνίου στην πόλη Αχμενταμπάντ, με 260 ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους, εκ των οποίων οι 241 ήταν επιβάτες και μέλη του πληρώματος, ενώ 19 άτομα σκοτώθηκαν στο έδαφος. Όπως αποκαλύπτει η προκαταρκτική έκθεση του Ινδικού Γραφείου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, τα δύο switch καυσίμου στην καμπίνα των πιλότων μετακινήθηκαν στη θέση «cut – off», που δηλώνει τη διακοπή ροής καυσίμου, λίγο μετά την απογείωση. Αυτό προκάλεσε την άμεση απώλεια ισχύος των δύο κινητήρων του Boeing 787 – 8 Dreamliner.
Οι διακόπτες μετακινήθηκαν ξανά στην κανονική τους θέση άμεσα και έγιναν προσπάθειες να λειτουργήσει ένας κινητήρας, το αεροσκάφος είχε χάσει ήδη ύψος, πέφτοντας εκτός περιμέτρου του αεροδρομίου, σε μια κατοικημένη περιοχή. Η έκθεση βασίστηκε σε δεδομένα από τα καταγραφικά πτήσης και φωνής, αποκαλύπτοντας τη δραματική στιχομυθία στο πιλοτήριο, με έναν από τους πιλότους να ακούγεται να ρωτά «γιατί τους έκλεισες;». Αυτή η ερώτηση αφορά τους διακόπτες καυσίμου, με τον άλλον να απαντά ότι δεν το έκανε. Η ταυτότητα των ομιλούντων δεν είναι σαφής, ούτε ποιος εξέπεμψε το «mayday» προς τον πύργο ελέγχου, λίγο πριν τη συντριβή.
Το πλήρωμα αποτελούνταν από τον έμπειρο κυβερνήτη Sumeet Sabharwal (56 ετών) με περισσότερες από 15.600 ώρες πτήσεων και τον 32χρονο συγκυβερνήτη Clive Kunder με 3.400 ώρες πτήσεων. Καμία τεχνική βλάβη ή ένδειξη για κατάσταση έκτακτης ανάγκης δεν εντοπίστηκε πριν την ενέργεια με τους διακόπτες. Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί διαθέτουν ασφαλιστικά μέτρα και κλείδωμα, προκειμένου να αποτρέπεται η τυχαία ενεργοποίησή τους.
Οι Αμερικανοί ειδικοί στην αεροπορική ασφάλεια, σχολίασαν την έκθεση και εξέφρασαν απορία για το πώς μετακινήθηκαν οι διακόπτες εν πτήσει. Ο John Cox σχολίασε πως δεν γίνεται να τους χτυπήσει κάποιος κατά λάθος». Ο John Nance σημείωσε ότι η διαφορά ενός δευτερολέπτου μεταξύ των δύο κινήσεων υποδεικνύει σκόπιμη ενέργεια από κάποιον. Ο Anthony Brickhouse αναρωτήθηκε «αν τους έκλεισε ο πιλότος, γιατί το έκανε;».
Το αεροσκάφος κατέπεσε με σφοδρότητα σε πολυσύχναστη συνοικία, διαλύοντας πέντε κτίρια, ενώ προκλήθηκε μεγάλη έκρηξη σε αίθουσα εστίασης ιατρικής σχολής, με 19 ανθρώπους να σκοτώνονται στο έδαφος.
Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει
Kακοκαιρία Byron: «Κοκκίνησε» το Καστελόριζο από τα λασπόνερα - Αίτημα για κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης
Δώρο Χριστουγέννων: Πότε θα πληρωθεί, σε ποιους και πώς να το υπολογίσετε
Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



