Πρωθυπουργός Ουκρανίας: Θα ζητήσουμε μεγαλύτερη χρηματοδότηση από το ΔΝΤ
«Αν το βασικό σενάριο προβλέπει ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο, είναι πολύ πιθανό να έχουμε ένα νέο πακέτο του ΔΝΤ»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η νέα πρωθυπουργός της Ουκρανίας Γιούλια Σβιριντένκο δήλωσε ότι πιθανόν θα επιδιώξει μεγαλύτερη χρηματοδότηση από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και θα συζητήσει με τον Αμερικανό υπουργό Οικονομικών Σκοτ Μπέσεντ σχετικά με τη νέα χρηματοδότηση, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg News.
«Αν το βασικό σενάριο προβλέπει ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο, είναι πολύ πιθανό να έχουμε ένα νέο πακέτο του ΔΝΤ», δήλωσε σε συνέντευξή της στο Bloomberg News η πρωθυπουργός.
Από την πλευρά του, ο Ουκρανός υπουργός Άμυνας Ντένις Σμιχάλ δήλωσε σήμερα ότι η χώρα του θα χρειαστεί τουλάχιστον 120 δισεκατομμύρια δολάρια για αμυντικές δαπάνες τον επόμενο χρόνο.
Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με το ΝΑΤΟ και με μέλη της ΕΕ καθώς η Ουκρανία αναζητεί 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση από εταίρους, πρόσθεσε σε ανακοίνωσή του στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



