Δασμοί Τραμπ: Η Ουάσιγκτον αναμένει έσοδα 50 δις δολαρίων τον μήνα, δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου
Τι ανέφερε ο Χάουαρντ Λάτνικ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Χάουαρντ Λάτνικ δήλωσε σήμερα πως αναμένει ότι η χώρα του οδεύει προς την είσπραξη εσόδων ύψους 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων από δασμούς τον μήνα, καθώς τίθενται σε εφαρμογή οι υψηλότεροι φόροι στις εισαγωγές από δεκάδες χώρες.
«Και θα έχετε τους ημιαγωγούς, τα φαρμακευτικά είδη, θα έχετε κάθε είδους επιπλέον έσοδα από δασμούς να εισρέουν», είπε ο Λούτνικ κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με το Fox Business Network.
Όταν ερωτήθηκε εάν η προθεσμία της 12ης Αυγούστου για τη σύναψη μιας δασμολογικής συμφωνίας με την Κίνα θα μπορούσε να παραταθεί εκ νέου, ο Αμερικανός υπουργός Εμπορίου απάντησε πως θα ήταν πιθανό.
«Νομίζω ότι θα το αφήσουμε αυτό στην ομάδα που ασχολείται με το εμπόριο και στον πρόεδρο για να λάβουν αυτές τις αποφάσεις, όμως έχω την αίσθηση ότι θα καταλήξουν σε μία συμφωνία και ότι θα το παρατείνουν αυτό για επιπλέον 90 ημέρες, όμως θα το αφήσω στην ομάδα».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



