Το Μεξικό εκδίδει στις ΗΠΑ 26 καταζητούμενους για διακίνηση ναρκωτικών
Η μεταγωγή των 26 προσώπων –τα στοιχεία τους δεν αποκαλύφθηκαν– έγινε κατόπιν «αιτήματος του υπουργείου Δικαιοσύνης» στην Ουάσιγκτον🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι αρχές του Μεξικού ανακοίνωσαν χθες Τρίτη ότι εκδόθηκαν στη δικαιοσύνη των ΗΠΑ ακόμη 26 πρόσωπα στα οποία έχουν ασκηθεί διώξεις για διακίνηση ναρκωτικών.
Με φόντο την εντεινόμενη πίεση του ρεπουμπλικάνου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ να καταπολεμηθεί ειδικά η διακίνηση φαιντανύλης, 29 μέλη διαφόρων καρτέλ είχαν ήδη εκδοθεί στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο.
Η μεταγωγή των 26 προσώπων –τα στοιχεία τους δεν αποκαλύφθηκαν– έγινε κατόπιν «αιτήματος του υπουργείου Δικαιοσύνης» στην Ουάσιγκτον, το οποίο «δεσμεύτηκε ότι δεν θα ζητήσει» να επιβληθεί «η ποινή του θανάτου», εξήγησαν σε κοινή ανακοίνωσή τους η ομοσπονδιακή γραμματεία (το ομοσπονδιακό υπουργείο) Ασφαλείας και η γενική εισαγγελία του Μεξικού.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



