Σε αυτή τη χώρα απαγορεύτηκαν τα night clubs
Σε περιορισμούς θα βάλει τους νέους ο κυβερνήτης του Νότιου Σουδάν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πρωτεύουσα του Νοτίου Σουδάν Τζούμπα θα απαγορεύσει τη λειτουργία όλων των νυχτερινών κέντρων και θα περιορίσει το ωράριο λειτουργίας των μπαρ, λόγω των «ανήθικων πράξεων» που λαμβάνουν χώρα εκεί, ανακοίνωσε η προεδρία σε ένα δελτίο Tύπου, που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα.
Ο κυβερνήτης της Τζούμπα Ογκουστίνο Τζαντάλα Ουάνι επισημαίνει, σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook, ότι τα νάιτκλαμπ θα κλείσουν, όμως τα μπαρ θα μπορούν να ανοίξουν μόλις βραδιάσει και δεν θα δέχονται πελάτες την ημέρα.
«Απαγορεύουμε πλήρως τις ντισκοτέκ, διότι όσα συμβαίνουν εκεί είναι πραγματικά επικίνδυνα για το μέλλον της χώρας» υπογράμμισε. Σύμφωνα με τον ίδιο, έφηβοι ηλικίας 13 ετών συχνάζουν στα νυχτερινά κέντρα.
«Μιλάμε σοβαρά και θα διασφαλίσουμε ότι οι ντισκοτέκ δεν θα λειτουργούν σε αυτήν τη χώρα». Επιπλέον, θα είναι υποχρεωτικό τα ζευγάρια που πηγαίνουν σε ένα ξενοδοχείο για διαμονή, να επιδεικνύουν τη ληξιαρχική πράξη γάμου τους.
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




