Οι Αμερικανοί έκαναν νέο ρεσάλτο σε ιρανικό πλοίο που μετέφερε πετρέλαιο
Τι αναφέρει το αμερικανικό υπουργείο Πολέμου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Και τρίτο ρεσάλτο έκαναν οι Αμερικανοί σε ιρανικό πλοίο που μετέφερε πετρέλαιο, σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά μέσα από ανάρτησή του στο X το υπουργείου πολέμου των ΗΠΑ.
«Κατά τη διάρκεια της νύχτας, οι αμερικανικές δυνάμεις πραγματοποίησαν ναυτική απαγόρευση και επιβίβαση με δικαίωμα επίσκεψης στο πλοίο χωρίς εθνικότητα M/T Majestic X που έχει υποστεί κυρώσεις και μεταφέρει πετρέλαιο από το Ιράν, στον Ινδικό Ωκεανό εντός της περιοχής ευθύνης της INDOPACOM.
Overnight, U.S. forces carried out a maritime interdiction and right-of-visit boarding of the sanctioned stateless vessel M/T Majestic X transporting oil from Iran, in the Indian Ocean within the INDOPACOM area of responsibility.
— Department of War 🇺🇸 (@DeptofWar) April 23, 2026
We will continue global maritime enforcement to… pic.twitter.com/SWF6Jt9Ci4
Θα συνεχίσουμε την παγκόσμια ναυτική επιβολή για την εξάρθρωση παράνομων δικτύων και την αναστολή σκαφών που παρέχουν υλική υποστήριξη στο Ιράν, όπου κι αν δραστηριοποιούνται. Τα διεθνή ύδατα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ασπίδα από δρώντες που έχουν υποστεί κυρώσεις. Το υπουργείο Πολέμου θα συνεχίσει να αρνείται στους παράνομους δρώντες και στα σκάφη τους την ελευθερία ελιγμών στον θαλάσσιο τομέα», αναφέρεται στην ανάρτηση.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



