Καναδάς: Το «Free Willy» γίνεται νόμος
Όποιος φυλακίσει φάλαινες ή δελφίνια θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 150.000 δολαρίων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκρίθηκε νομοσχέδιο από τη Βουλή των Κοινοτήτων του Καναδά, το οποίο ορίζει παράνομη την αιχμαλωσία των φαλαινών, των δελφινιών και άλλων μεγάλων ζώων της θάλασσας.
Το νέο νομοσχέδιο ονομάζεται «Free Willy», όνομα εμπνευσμένο από την ταινία του Σιμόν Ουίσερ, η οποία βγήκε το 1993 και δείχνει την ιστορία ενός αγοριού που απελευθερώνει μια φάλαινα όρκα από θαλάσσιο πάρκο των ΗΠΑ. Μάλιστα οι παραβάτες του νόμου θα τιμωρούνται με πρόστιμο μεγαλύτερο των 150.000 δολαρίων.
Το νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να μετατραπεί σε νόμο του κράτους παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Γερουσία τον Δεκέμβριο του 2015 και πλέον εγκρίθηκε.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




