Ρωσία: Η λειτουργία πυρηνικού σταθμού διακόπηκε εξαιτίας λάθους στο σύστημα ασφαλείας
Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το Μπλοκ 4 του ρωσικού πυρηνικού σταθμού Μπελόγιαρσκ στα Ουράλια όρη σταμάτησε να λειτουργεί σήμερα έπειτα από «λάθος» απόκριση του συστήματος ασφαλείας, ανακοίνωσε μια θυγατρική της κρατικής εταιρίας Rosatom.
Ανέφερε πως η λειτουργία του μπλοκ διακόπηκε στις 09:15 τοπική ώρα (07:15 ώρα Ελλάδας).
«Η διακοπή [λειτουργίας] πραγματοποιήθηκε βάσει ενός συνήθους αλγόριθμου», ανέφερε σε μια ανακοίνωση η Rosenergoatom, η οποία πρόσθεσε πως τα επίπεδα ραδιενέργειας στον σταθμό και στις γύρω περιοχές συνάδουν με τα συνηθισμένα επίπεδα. Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964.
Τον περασμένο μήνα, ένας ρωσικός πυρηνικός σταθμός βορειοδυτικά της Μόσχας διέκοψε τη λειτουργία τριών από τις τέσσερις μονάδες του έπειτα από βραχυκύκλωμα σε έναν μετασχηματιστή. Οι μονάδες επανέλαβαν τη λειτουργία τους στη συνέχεια.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




