Ρωσία: Η λειτουργία πυρηνικού σταθμού διακόπηκε εξαιτίας λάθους στο σύστημα ασφαλείας
Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το Μπλοκ 4 του ρωσικού πυρηνικού σταθμού Μπελόγιαρσκ στα Ουράλια όρη σταμάτησε να λειτουργεί σήμερα έπειτα από «λάθος» απόκριση του συστήματος ασφαλείας, ανακοίνωσε μια θυγατρική της κρατικής εταιρίας Rosatom.
Ανέφερε πως η λειτουργία του μπλοκ διακόπηκε στις 09:15 τοπική ώρα (07:15 ώρα Ελλάδας).
«Η διακοπή [λειτουργίας] πραγματοποιήθηκε βάσει ενός συνήθους αλγόριθμου», ανέφερε σε μια ανακοίνωση η Rosenergoatom, η οποία πρόσθεσε πως τα επίπεδα ραδιενέργειας στον σταθμό και στις γύρω περιοχές συνάδουν με τα συνηθισμένα επίπεδα. Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964.
Τον περασμένο μήνα, ένας ρωσικός πυρηνικός σταθμός βορειοδυτικά της Μόσχας διέκοψε τη λειτουργία τριών από τις τέσσερις μονάδες του έπειτα από βραχυκύκλωμα σε έναν μετασχηματιστή. Οι μονάδες επανέλαβαν τη λειτουργία τους στη συνέχεια.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



