Νέα Υόρκη: Έκλεισε η γέφυρα George Washington λόγω απειλής για βόμβα
Οι Αρχές ειδοποιήθηκαν για ύποπτο πακέτο και απέκλεισαν την κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η εμβληματική Γέφυρα George Washington της Νέας Υόρκης, μια από τις πιο πολυσύχναστες στον κόσμο, έκλεισε εν μέρει το βράδυ της Πέμπτης, εξαιτίας απειλής για βόμβα, ανακοίνωσαν οι αρχές αυτής της μητρόπολης των ΗΠΑ.
Όλες οι λωρίδες στο υψηλότερο επίπεδο της γέφυρας - έχει δύο - έκλεισαν για αυτοκίνητα και πεζούς περί τις 21:00 (04:00 ώρα Ελλάδας) αφού οι αρχές ειδοποιήθηκαν για ύποπτο πακέτο, ανέφερε ο Μπιλ ντε Μπλέιζιο μέσω του λογαριασμού του δημάρχου στο Twitter.
Ο Ντε Μπλέιζιο προέτρεψε τους Νεοϋορκέζους να αποφεύγουν το τμήμα του οδικού δικτύου που περνάει από τη γέφυρα και να προτιμούν εναλλακτικές διαδρομές για τις μετακινήσεις τους.
Λίγες ώρες αργότερα, ο δήμαρχος της Μητρόπολης ενημέρωσε και πάλι μέσω Twitter ότι αποκαταταστάθηκε πλήρως η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα της γέφυρας.

«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




