Υπουργός Εσωτερικών ΗΠΑ: Οι περιβαλλοντολόγοι φταίνε για τις φωτιές
Τους περιβαλλοντολόγους έδειξε ως ενόχους των φονικών πυρκαγιών στην Καλιφόρνια, ο υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ Ράιαν Ζίνκε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύμφωνα με τον Ζϊνκε οι φονικές πυρκαγιές ξέσπασαν από τις αγωγές περιβαλλοντολόγων οι οποίοι ήθελαν να εμποδίσουν τις πρακτικές διαχείρισης των δασών, όπως την αραίωση δασικών εκτάσεων.
«Ακραίες περιβαλλοντικές οργανώσεις που προτιμούν να καεί ένα ολόκληρο δάσος αντί να κόψουν ένα μόνο δέντρο ή να αραιώσουν δασικές εκτάσεις, κατέθεσαν αγωγές για να εμποδίσουν τη διαχείριση των δασών», είπε ο Ζίνκε μιλώντας σε δημοσιογράφους σε μια τηλεδιάσκεψη με θέμα τις φονικότερες πυρκαγιές στην ιστορία της Καλιφόρνιας. «Ναι, αποδίδω ευθύνη στους περιβαλλοντολόγους», τόνισε χαρακτηριστικά.
Όμως απέφυγε να κατονομάσει οργανώσεις, υπογραμμίζοντας ότι δεν επιθυμεί να υποδείξει κάποιες από αυτές. Παράλληλα, ο Αμερικανός υπουργός Εσωτερικών συμπλήρωσε ότι οι υψηλότερες θερμοκρασίες, οι πιο ακραίες ιστορικά συνθήκες ξηρασίας και τα πολλά ξερά δέντρα, ευθύνονται για την καταστροφή.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




