Εκκενώθηκε συνοικία στο Ανόβερο λόγω... βόμβας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου
Στη συνοικία όπου βρίσκεται ο ζωολογικός κήπος της πόλης βρέθηκε μια βόμβα βάρους 250 κιλών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περισσότεροι από 15.000 κάτοικοι του Ανόβερου αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους απόψε, όταν εντοπίστηκε μια βόμβα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η οποία θα πρέπει να εξουδετερωθεί, ανακοίνωσε ο δήμος.
Στη συνοικία όπου βρίσκεται ο ζωολογικός κήπος της πόλης βρέθηκε μια βόμβα βάρους 250 κιλών. Οι αρχές κάλεσαν τους κατοίκους να φύγουν από τα σπίτια τους από τις 19.00, τοπική ώρα, όμως εκτιμάται ότι κάποια στιγμή μέσα στη νύχτα θα μπορέσουν να επιστρέψουν.
Στη Γερμανία ανακαλύπτονται συχνά τέτοιες βόμβες, "ξεχασμένες" από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν οι σύμμαχοι βομβάρδιζαν με σφοδρότητα τη χώρα και κυρίως το Βερολίνο. Τον Ιούνιο είχε εξουδετερωθεί μια αμερικανική βόμβα κοντά στην εμβληματική πλατεία Αλεξάντερπλατς της πρωτεύουσας.
Η μεγαλύτερη εκκένωση από το 1945 έγινε τον Σεπτέμβριο του 2017 στη Φραγκφούρτη, όταν βρέθηκε μια βρετανική βόμβα βάρους 1,4 τόνων. Τότε, 65.000 άνθρωποι υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.
Περίπου το 10% των χιλιάδων βομβών που έπεσαν στη Γερμανία κατά τη διάρκεια του πολέμου δεν εξερράγησαν, σύμφωνα με τους ειδικούς που επικαλείται το περιοδικό Spiegel.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



