Ισπανία: Ξανά στους δρόμους της Βαρκελώνης χιλιάδες αυτονομιστές
Oι συγκεντρωμένοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ριζοσπαστικής αριστεράς και άλλων συλλογικοτήτων για να καταγγείλουν την «καταστολή» εκ μέρους των δυνάμεων της τάξης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε τεταμένη ατμόσφαιρα, χιλιάδες υποστηρικτές της ανεξαρτησίας διαδήλωσαν και πάλι το βράδυ του Σαββάτου στη Βαρκελώνη, μία ημέρα μετά τις βίαιες συγκρούσεις που είχαν ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν περισσότεροι από 180 άνθρωποι.
"Είμαστε φιλειρηνικοί άνθρωποι", φώναζαν οι συγκεντρωμένοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ριζοσπαστικής αριστεράς και άλλων συλλογικοτήτων για να καταγγείλουν την "καταστολή" εκ μέρους των δυνάμεων της τάξης.
"Έξω οι δυνάμεις κατοχής", ήταν ένα άλλο σύνθημα που απευθυνόταν στους αστυνομικούς που είχαν περικυκλώσει την περιοχή.

"Για μένα (οι συγκρούσεις) δεν είναι βία, είναι αυτοάμυνα. Κατεβαίνω στους δρόμους καθημερινά από την Δευτέρα", είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας 20χρονος που αυτοχαρακτηρίστηκε "αντιφασίστας" και ζήτησε να μην κατονομαστεί.
Οι Αρχές φοβούνται ότι και η Βαρκελώνη θα ξαναζούσε το βράδυ του Σαββάτου τις σκηνές των προηγούμενων ημερών, με τις συγκρούσεις μεταξύ των αστυνομικών και των κουκουλοφόρων που εκτόξευαν πέτρες και έστηναν φλεγόμενα οδοφράγματα. Η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων, νερού υπό πίεση και πλαστικών σφαιρών για να διαλύσει το πλήθος.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



