Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές για να κάνει παράπονα (vid)
O 71χρονος ζητούσε από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να απολογηθεί επειδή το τηλέφωνό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήθελε!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ακιτόσι Οκαμότο, στην Ιαπωνία, τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου… 24.000 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.
Ο λόγος; Ο ηλικιωμένος ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε!
Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα -μόλις σε μία εβδομάδα- είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33 τηλεφωνήματα καθημερινά.
Όλο αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία.
Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων - το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.
Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη...
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




