Αλβανία: Περισσότεροι από 1.300 μετασεισμοί την προηγούμενη εβδομάδα
Φυσιολογική χαρακτηρίζεται η μετασεισμική δραστηριότητα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Από το πρωί της 26ης Νοεμβρίου, όταν σημειώθηκε ο καταστροφικός σεισμός μεγέθους 6,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ στην Αλβανία, καταγράφηκαν 1300 μικρότεροι σεισμοί στο Δυρράχιο και σε άλλες περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τον Αλβανό σεισμολόγο Ράπο Ορμένι, όπως μεταδίδει το αλβανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «ΑΤΑ».
Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι μια φυσιολογική διαδικασία που χρειαζόταν για να απελευθερωθεί η ενέργεια της γης μετά τον κύριο σεισμό.
«Οι άνθρωποι πρέπει να συνηθίσουν τους σεισμούς, παρόλο που δεν έχουν βιώσει έναν έντονο σεισμό όπως αυτόν της 26ης Νοεμβρίου, τα τελευταία 40 χρόνια», είπε ο σεισμολόγος και πρόσθεσε: «Είναι φυσιολογική η απελευθέρωση της ενέργειας από τη σεισμική ζώνη. Δεν υπάρχει λόγος για πανικό».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




