Συναγερμός στη Γερμανία: Δολιοφθορά στο αεροπλάνο της Άνγκελα Μέρκελ;
Μία ώρα μετά την απογείωση από το Βερολίνο, το σύστημα επικοινωνίας είχε τεθεί εκτός λειτουργίας στο Air Force A340🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Αργά το βράδυ της Πέμπτης σήμανε συναγερμός στις γερμανικές Αρχές όταν εντοπίστηκε βλάβη στο αεροσκάφος που θα μετέφερε την Άνγκελα Μέρκελ στην Αργεντινή για τη Σύνοδο Κορυφής των G20. Ο πιλότος εξέπεμψε τον κωδικό 7600, έναν από τους τέσσερις ειδικούς αναγνωριστικούς κωδικούς που μπορούν να μεταδοθούν μέσω αναμεταδότη, δηλαδή με ραδιοσήμα, από το πλήρωμα του πιλοτηρίου έως τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, οι Αρχές εξετάζουν ακόμη και το ενδεχόμενο της δολιοφθοράς.
Ο κώδικας 7600 από το Airbus, περιγράφεται συχνά από τους πιλότους ως «76 - χρειάζομαι ραδιόφωνο μου» ή «76 - δεν ακούω τίποτα». Έτσι είναι μια κλήση για βοήθεια από το πιλοτήριο ότι δεν υπάρχει καμία ασφαλής επαφή με την αεροπορική εταιρεία.
Αυτοί οι κωδικοί έκτακτης ανάγκης εμφανίζονται επίσης σε ορισμένες πλατφόρμες Διαδικτύου που επιτρέπουν στα αεροπλάνα να ακολουθούν τη διαδρομή τους. Ως εκ τούτου, το σήμα έκτακτης ανάγκης παρατηρήθηκε γρήγορα περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση από το Βερολίνο.
Σύμφωνα με το Spiegel, πιο σοβαρή απ' ό,τι θεωρήθηκε αρχικά ήταν η τεχνική βλάβη στο αεροσκάφος, καθώς ολόκληρο το σύστημα επικοινωνίας του αεροσκάφους τέθηκε εκτός λειτουργίας. Μία ώρα μετά την απογείωση από το Βερολίνο, το σύνολο του συστήματος επικοινωνίας με το έδαφος είχε τεθεί εκτός λειτουργίας στο Air Force A340. Ένα τέτοιο περιστατικό θεωρείται επικίνδυνο και δίνεται σήμα έκτακτης ανάγκης στην αεροπορία. Ως εκ τούτου, οι πιλότοι αποφάσισαν αμέσως να σταματήσουν την πτήση προς την Αργεντινή. Την ώρα εκείνη, το αεροσκάφος ήταν στον εναέριο χώρο της Ολλανδίας.
Μόνο με τη βοήθεια ενός δορυφορικού τηλεφώνου, το πλήρωμα του κυβερνητικού αεροσκάφους κατάφερε να έρθει σε επαφή με το κέντρο ελέγχου πτήσεων και να ζητήσει προσγείωση έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο της Κολωνίας-Βόννης. Μια τέτοια βλάβη του συστήματος επικοινωνίας, που εξασφαλίζεται από διάφορα συστήματα αντικατάστασης, είναι εξαιρετικά σπάνια. Η αιτία της βλάβης δεν είχε προσδιοριστεί μέχρι αργά το βράδυ της Πέμπτης, δήλωσαν κύκλοι της «Bundeswehr».
Όταν το A340 τελικά έφτασε στην Κολωνία, παρουσιάστηκε άλλο ενα πρόβλημα: Καθώς το αεροδρόμιο βρίσκεται υπό ανακατασκευή, μόνο ο μικρότερος από τους διαδρόμους ήταν διαθέσιμος εκείνη τη στιγμή. Ως εκ τούτου, το αεροσκάφος μακρινών αποστάσεων έπρεπε να επιβραδύνει πολύ γρήγορα. Επειδή είχε καταναλώσει λίγη κηροζίνη από το Βερολίνο και δεν μπορούσε να ρίξει τα καύσιμα προσεγγίζοντας στην Κολωνία, το πρόβλημα στην προσγείωση ήταν ακόμα σοβαρό. Το αποτέλεσμα: το σύστημα πέδησης υπερθέρμανθηκε – και η πυροσβεστική υπηρεσία έπρεπε να παρέμβει προληπτικά.
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr