Καταλονία: Απεργία πείνας από ηγέτες του αποσχιστικού κινήματος
Οι πολιτικοί διαμαρτύρονται για την αντιμετώπιση που έχουν από τα ισπανικά δικαστήρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι Τζόρντι Σάντσεθ και Τζόρντι Τουρούλ, φυλακισμένοι ηγέτες του αποσχιστικού κινήματος στην Καταλονία που αναμένουν την δίκη τους, για τον ρόλο που φέρονται να διαδραμάτισαν στην αποτυχημένη προσπάθεια απόσχισης από την Ισπανία, άρχισαν σήμερα απεργία πείνας.
Όπως αναφέρει ένας από τους δικηγόρους τους, οι πολιτικοί διαμαρτύρονται για την αντιμετώπιση που έχουν από τα ισπανικά δικαστήρια.
Μετά την διακήρυξη ανεξαρτησίας από την Καταλονία το 2017, η Μαδρίτη πήρε τον άμεσο έλεγχο της διοίκησης της, ενώ κατηγόρησε για κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και ανταρσία, τους ηγέτες του κινήματος της απόσχισης, εννέα από τους οποίους βρίσκονται στην φυλακή, αναμένοντας την δίκη τους.
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



