«Πόλεμος» ακροδεξιών Τούρκων και Ελληνοκυπρίων δυτών στο βυθό της Κύπρου (pics)
Τα τελευταία 24ωρα διεξάγεται ένα ακροδεξιό παιχνίδι με μηνύματα ανάμεσα σε Τούρκους και Ελληνοκύπριους δύτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Πόλεμος» υποβρυχίων ακροδεξιών μηνυμάτων διεξάγεται στα ρηχά των θαλασσών της Κύπρου. Την αρχή έκαναν μέλη του ακραίου «Καλού Κόμματος» της Τουρκίας που έκαναν κατάδυση στην κατεχόμενη Κερύνεια με ένα πανό που έγραφε ότι η Αισέ μπορεί να φύγει πάλι για διακοπές. Οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις το 1974, ξεκίνησαν την εισβολή στη Κύπρο με το συνθηματικό: "Η Αϊσέ πάει διακοπές".
Ως απάντηση στους Τούρκους δύτες, Ελληνοκύπριοι δύτες με επικεφαλής στέλεχος του ΕΛΑΜ (Χρυσή Αυγή Κύπρου) έκαναν κατάδυση κρατώντας ένα πανό με σύνθημα: «Μολών Λαβέ». Στη συνέχεια, έγινε ακόμη μία κατάδυση από Τουρκοκύπριους που τάσσονται υπέρ της λύσης του Κυπριακού με πανό που εγραφε: «Η ειρήνη δεν μπορεί να εμποδιστεί».



Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




