Τούρκος υπ. Ενέργειας: Σε μερικές εβδομάδες το τρίτο γεωτρύπανο - Πηγαίνει Μαύρη Θάλασσα
Ο Φατίχ Ντονμέζ δήλωσε ότι οι δραστηριότητες της Τουρκίας στη Μεσόγειο συνεχίζονται και μάλιστα επιταχύνονται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Μαύρη Θάλασσα θα σταλεί το τρίτο γεωτρύπανο που καταφτάνει στην Τουρκία σε μερικές εβδομάδες, σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Ενέργειας. Μιλώντας σε συνέδριο για την Ενέργεια, ο Φατίχ Ντονμέζ δήλωσε ότι οι δραστηριότητες της Τουρκίας στη Μεσόγειο συνεχίζονται και μάλιστα επιταχύνονται.
«Έχουμε επιταχύνει τις έρευνές μας στη θάλασσα. Το τρίτο μας γεωτρύπανο θα είναι στην Τουρκία σε μερικές βδομάδες και θα βρεθεί στη Μαύρη Θάλασσα. Το όνομα του νέου μας πλοίου θα δοθεί από τον πρόεδρός μας», επισήμανε.
Για τη συμφωνία της Τουρκίας με τη Λιβύη ο Τούρκος υπουργός επανέλαβε ότι έχουν οριστεί πλέον τα θαλάσσια σύνορά τους. «Χαλάσαμε τα σχέδιά τους να αποκλείσουν από την εξίσωση την ΤΔΒΚ και τη Λιβύη», σημείωσε.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



