Τούρκος υπ. Υγείας: Αρνητικοί στον κοροναϊό οι επιβάτες του αεροπλάνου από Ιράν
Τα ακριβή αποτελέσματα θα βγουν μέσα στις επόμενες ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κανένας στο αεροπλάνο που προσγειώθηκε στην Άγκυρα από το Ιράν δεν έχει προσβληθεί από τον κοροναϊό, δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Υγείας μετά τις πρώτες εξετάσεις στους 140 επιβαίνοντες του αεροσκάφους των τουρκικών αερογραμμών.
«Η γενική κατάσταση των 140 επιβαινόντων, ανάμεσά τους και 8 άτομα προσωπικό, είναι καλή, εκτός από 4 ανθρώπους που είχαν βήχα και άλλοι δύο πονόλαιμο. Τα ακριβή αποτελέσματα θα βγουν μέσα στις επόμενες ώρες, αλλά οι μέχρι στιγμής εξετάσεις στους συμπολίτες μας που θεωρήθηκαν ύποπτα κρούσματα και κρατούνται σε καραντίνα ήταν αρνητικές, δηλαδή δεν είναι ασθενείς του κορωνοϊού», δήλωσε ο Φαχρετίν Κοτζά, διαβεβαιώνοντας ότι η Τουρκία συνεχίζει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



