Το Λουξεμβούργο κάνει τη διαφορά: Δωρεάν όλες οι δημόσιες συγκοινωνίες
Από την Κυριακή 1η Μαρτίου κανείς Ευρωπαίος πολίτης, αλλά ενδεχομένως και τουρίστες τρίτων κρατών, δεν χρειάζεται να εκδώσει εισιτήριο για να χρησιμοποιήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς στο Μεγάλο Δουκάτο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρένο, τραμ ή λεωφορείο; Όποιο και αν είναι το μέσο μεταφοράς που θα επιλέξουν για τις μετακινήσεις τους οι πολίτες του Λουξεμβούργου αλλά και πολίτες άλλων κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα βρεθούν στο Μεγάλο Δουκάτο, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι δωρεάν.
Από την Κυριακή 1η Μαρτίου κανείς Ευρωπαίος πολίτης, αλλά ενδεχομένως και τουρίστες τρίτων κρατών, δεν χρειάζεται να εκδώσει εισιτήριο για να χρησιμοποιήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς στο Μεγάλο Δουκάτο.
Το Λουξεμβούργο αποφάσισε να γίνει η πρώτη χώρα όπου τρένα, τραμ και λεωφορεία θα είναι δωρεάν για τους πάντες, με σκοπό να μειώσει τις μετακινήσεις των πολιτών με τα αυτοκίνητα και να αυξήσει την αγοραστική δύναμη των πολιτών. Παρόλο που στη γειτονική Γαλλία 35 πόλεις εφαρμόζουν το ίδιο μέτρο, το Λουξεμβούργο, των μόλις 600.000 κατοίκων, γίνεται η πρώτη χώρα που εφαρμόζει τη δωρεάν χρήση των δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς, σε εθνικό επίπεδο.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




