Κοροναϊός: Χωρίς συμπτώματα για πέντε ημέρες όσοι μολύνονται
Σύμφωνα με νέα έρευνα, το 97,5% των ασθενών έχουν εμφανίσει τα συμπτώματα του ιού σε 12 μέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η επιστημονική κοινότητα βρίσκεται επί ποδός εδώ και μήνες προκειμένου να μελετήσει με ακρίβεια τον νέο κοροναϊό και να καταλήξει στη θεραπεία που θα τον αντιμετωπίσει αποτελεσματικά. Σε αυτό το πλαίσιο, μία ακόμη έρευνα που διεξήχθη στην Αμερική δίνει σημαντικές πληροφορίες για τον θανατηφόρο ιό.
Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, όσοι προσβάλλονται από τον ιό, δεν εμφανίζουν συμπτώματα για τουλάχιστον πέντε ημέρες, όσο δηλαδή διαρκεί η επώασή του. Αναλυτικότερα, το 97,5% των ασθενών έχουν εμφανίσει τα συμπτώματα του ιού σε 12 μέρες (συγκεκριμένα 11,5 μέρες) από την έκθεσή τους σε αυτόν και την έναρξη της λοίμωξης, γεγονός που δικαιολογεί την καραντίνα των 14 ημερών.
Επίσης, όπως διευκρινίζει η έρευνα, υπολογίζεται ότι ένας στους χίλιους θα ξεφύγει από το δίχτυ ασφαλείας, καθώς θα εμφανίσει συμπτώματα αφότου έχει βγει από την ενδεδειγμένη καραντίνα. Συγκεκριμένα, η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι για κάθε 10.000 άτομα που μπαίνουν σε καραντίνα δύο εβδομάδων, τουλάχιστον τα 101 θα εκδηλώσουν συμπτώματα μετά τη λήξη της απομόνωσής τους.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




