Η Αυστραλία «ρίχνει» 1,56 δισ. δολάρια στην Υγεία για τον κοροναϊό
Το ποσό θα δαπανηθεί για την οργάνωση κλινικών αντιμετώπισης του πυρετού, αλλά και συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες
Η Αυστραλία ανακοίνωσε ένα οικονομικό πακέτο 2,40 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (1,56 δισεκατομμυρίων δολαρίων), το οποίο θα δαπανηθεί για την οργάνωση κλινικών αντιμετώπισης του πυρετού, αλλά και συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, καθώς η χώρα καταπολέμα την εξάπλωση του κοροναϊού.
«Ποσά λίγο μικρότερο του 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναμένουμε να δαπανηθεί σε αυτό το οικονομικό έτος, καθώς ο ιός και οι επιπτώσεις του θα εξαπλώνονται τους επόμενους μήνες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός Σκοτ Μόρισον.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



