Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης πολιτεία της Ουάσινγκτον λόγω κοροναϊού - Τα έκτακτα μέτρα
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ αποφάσισε να αναστείλει τα μη απολύτως αναγκαία ταξίδια των υπαλλήλων του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο κυβερνήτης της Ουάσινγκτον Τζέι Ίνσλι απαγόρευσε νωρίτερα το βράδυ της Τετάρτης τις συγκεντρώσεις άνω των 250 ανθρώπων και η Πολιτεία κηρύχθηκε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, λόγω του κοροναϊού.
Σημειώνεται πως το Στέιτ Ντιπάρτμεντ αποφάσισε να αναστείλει τα μη απολύτως αναγκαία ταξίδια των υπαλλήλων του, λόγω της εξάπλωσης του νέου κορονοϊού και στο εξής θα επιτρέπει μόνο τις αποστολές που θεωρούνται κρίσιμης σημασίας, ανέφεραν τρεις πηγές στο πρακτορείο Reuters. Σύμφωνα με μία από τις πηγές αυτές, που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία της, οι αποφάσεις για τις μετακινήσεις των εργαζομένων που βρίσκονται στο εξωτερικό θα λαμβάνονται από τις κατά τόπους πρεσβείες και τα προξενεία. Το προσωπικό που εδρεύει στην Ουάσινγκτον θα πρέπει να λαμβάνει την έγκριση της υπηρεσίας του.
Δύο άλλες πηγές επιβεβαίωσαν ότι οι εργαζόμενοι που εδρεύουν στις ΗΠΑ χρειάζονται την έγκριση των υπηρεσιών τους. Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα να σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές.
Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη σοβαρότητα με την οποία η αμερικανική κυβέρνηση προσπαθεί να αναχαιτίσει την εξάπλωση του κορονοϊού, μολονότι ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επιχείρησε να υποβαθμίσει την απειλή.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



