Ολυμπιακός: «Αρνητικά όλα τα δείγματα για τον κοροναϊό»
Λήξη συναγερμού στο λιμάνι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικά είναι όλα τα δείγματα που ελήφθησαν από τους ανθρώπους του Ολυμπιακού μετά το κρούσμα κοροναϊού στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι όλα τα δείγματα που ελήφθησαν σε παίκτες και διοίκηση, ήταν αρνητικά. Μετά τη δήλωση του ισχυρού άνδρα των Πειραιωτών ότι είναι θετικός στον κοροναϊό, άπαντες στο μεγάλο λιμάνι, παίκτες, τεχνικό τιμ και διοίκηση υποβλήθηκαν σε εξετάσεις κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, για να διαπιστωθεί αν κάποιος έχει προσβληθεί από τον ιό. Όπως ανακοίνωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ, ευτυχώς όλα τα δείγματα ήταν αρνητικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημερώνει πως μετά τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που υποβλήθηκαν όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος, τα διοικητικά στελέχη και το προσωπικό, τα τεστ βγήκαν όλα αρνητικά για τον ιό COVID-19
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




