Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η ταχύτητα φόρτισης ίσως κρύβεται στα… καλώδια
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να αλλάξουν το σύστημά τους, έτσι ώστε να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η ταχυφόρτιση είναι ένα θέμα που απασχολεί σήμερα μικρή μερίδα ανθρώπων στον χώρο της αυτοκίνησης. Όμως τα επόμενα χρόνια αναμένεται να μπει στη ζωή μας, καθώς από αυτήν θα εξαρτάται ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής μετακίνησής μας.
Όμως, καθώς οι φορτιστές, ενσωματωμένοι ή μη και οι σταθμοί γρήγορης φόρτισης DC γίνονται πιο ισχυροί, τα καλώδια θα μπορούσαν να γίνουν ο περιοριστικός παράγοντας στην ταχύτητα φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτός είναι ένας τομέας της ηλεκτροκίνησης που θα πρέπει να αναπτυχθεί για να μπορέσει ο εκάστοτε προμηθευτής να βγάλει ένα αξιόπιστο προϊόν που θα μπορεί να φορτίζει γρήγορα και με ασφάλεια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ο προμηθευτής Huber + Suhner ξεκίνησε ήδη τις έρευνες προκειμένου να αναπτύξει το καλώδιο της επόμενης γενιάς που θα επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση. Το νέο καλώδιο είναι το πρώτο που επιτρέπει συνεχή φόρτιση στα 500 αμπέρ, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στα δίκτυα φόρτισης και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εκμεταλλεύονται πλήρως το υπάρχον υλικό φόρτισης.
Το δρόμο της ταχυφόρτισης με προηγμένα καλώδια άνοιξε πριν από χρόνια η Porsche, η οποία διαθέτει ένα πρωτότυπο που φορτίζει σήμερα έως 450 κιλοβάτ στα 800V, ενώ την ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε χρόνο κάτω των 20 λεπτών. Αυτό μπορεί να δώσει το κίνητρο σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάξουν το σύστημα φόρτισης, έτσι ώστε να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους.
Η επίτευξη αυτών των στόχων απαιτεί πιο ισχυρά καλώδια. Η νέα γενιά καλωδίων θα ψύχεται με υγρό, όπως πρέπει να γίνεται σε κάθε καλώδιο αυτού του επιπέδου ρεύματος και θα υποστηρίζεται από ξεχωριστές μονάδες ψύξης για τις γραμμές τροφοδοσίας που τα τροφοδοτούν, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Παρά το γεγονός ότι αυτά προϋποθέτουν μεγαλύτερες δαπάνες θα απαιτηθούν καλώδια υψηλότερης απόδοσης σε σταθμούς φόρτισης για να συμβαδίζουν με τους προχωρημένους ρυθμούς φόρτισης και με τη σειρά τους απαιτούνται μεγαλύτερες μπαταρίες που θα έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια. Άλλωστε είναι και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών που επιδιώκουν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να φθάσουν την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος πάνω από 1000 χιλιόμετρα.
Μήνυμα αισιοδοξίας από Φάμελλο, μετά τη νίκη του στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ - «Δεν χρειάζεται δεύτερος γύρος», δηλώνει ο Πολάκης
Τροχαίο στο Αγρίνιο: Το ξέσπασμα της μητέρας της Χαριτίνης και του Άκη - «Δεν υπάρχει τίποτα, είμαστε αποτελειωμένοι»
Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για την πρόταση μείωσης του ΦΠΑ
Οι Ουκρανοί δημοσίευσαν φωτογραφίες με θραύσματα του νέου υπερηχητικού πυραύλου της Ρωσίας - «Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr