Ford: Προχωρεί ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών
Το Transit Custom PHEV διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα που επιτρέπει κίνηση αποκλειστικά μη τον ηλεκτροκινητήρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στην Κολωνία επεκτείνει το πρόγραμμα δοκιμών του Transit Custom Plug-In Hybrid (PHEV) Van η Ford, προκειμένου να αποκτήσει μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την χρήση οχημάτων τέτοιου τύπου.
Η συγκεκριμένη δοκιμή, που θα πραγματοποιηθεί με 10 οχήματα και θα «τρέξει» για 12 μήνες, είναι η τρίτη κατά σειρά, μετά από τις αντίστοιχες σε Λονδίνο και Βαλένθια και θα ξεκινήσει την άνοιξη σε συνεργασία με τον δήμο της πόλης και τοπικές εταιρίες.
Το Transit Custom PHEV διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα που επιτρέπει κίνηση αποκλειστικά μη τον ηλεκτροκινητήρα, δηλ. με μηδενικούς ρύπους, για πάνω από 50 χιλιόμετρα. Αυτό καθιστά το υβριδικό επαγγελματικό Ford ιδανικό για χρήση στην πόλη, όπου οι διανυόμενες αποστάσεις δεν είναι πολύ μεγάλες. Παράλληλα, ο γνωστός βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost λειτουργεί ως γεννήτρια και φορτίζει, ανάλογα με τις ανάγκες, την υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου αυξάνοντας τη συνολική αυτονομία σε 500 χιλιόμετρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 14 kWh και είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, ώστε να μην επηρεάζει το χώρο φόρτωσης. Ο εμπρός προφυλακτήρας «κρύβει» μια φίσα σύνδεσης για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μέσα σε τρεις ώρες μέσω μιας παροχής 240-volt με 16Α ή 32Α.
Η Ford ανακοίνωσε τη νέα δοκιμή στο συμπόσιό της “City of Tomorrow”, στην Κολωνία, όπου συναντήθηκαν ιθύνοντες από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, όπως πολεοδόμοι, υπεύθυνοι λήψης πολιτικών αποφάσεων και ειδικοί από το χώρο των μεταφορών, προκειμένου να συζητήσουν ένα κοινό όραμα για το μέλλον των μετακινήσεων στην πόλη.
Όλοι οι εταίροι θα χρησιμοποιούν μία ήδη υπάρχουσα υποδομή φόρτισης και οχήματα εξοπλισμένα με συστήματα τηλεματικής και γεωγραφικών περιορισμών που εξασφαλίζουν λειτουργία μηδενικών ρύπων σε προκαθορισμένες ζώνες χαμηλών ρύπων.
Θυμίζουμε ότι στην περίπτωση του Λονδίνου το αντίστοιχο project είχε την υποστήριξη του φορέα συγκοινωνιών της πόλης (Transport for London), και περιλάμβανε τη δοκιμή για 12-μήνες 20 Transit Custom Van PHEV. Ο εξηλεκτρισμός των διανομών έχει ιδιαίτερη σημασία για όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς αυτού του τύπου οι μεταφορές επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, τα επαγγελματικά οχήματα στο Λονδίνο εκτελούν 280.000 δρομολόγια μία συνήθη εργάσιμη ημέρα, διανύοντας συνολική απόσταση 13 εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Ενώ τα Vanαντιπροσωπεύουν το 75% των εμπορευματικών μεταφορών, με πάνω από 7.000 οχήματα την ώρα να κινούνται σε ώρες αιχμής μόνο στο Κεντρικό Λονδίνο.
Σημειώνουμε ότι στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου στο Ανόβερο τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Ford παρουσίασε μία έκδοση παραγωγής του Transit Custom PHEV που θα αρχίσει να πωλείται το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Κάτι που εντάσσεται στο γενικότερο πρόγραμμα «εξηλεκτρισμού» της γκάμας της εταιρίας, πουπρογραμματίζει το λανσάρισμα 40 ακόμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, μεταξύ των οποίων 16 πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το 2022
ΣΥΡΙΖΑ: Ασκήσεις ισορροπίας από Φάμελλο – Τα ονόματα που ακούγονται για τις αλλαγές και σε ΚΟ, κόμμα και ο ρόλος Πολάκη
Τα τρία σήματα που εξέπεμψε ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο - Σε ποια θέματα ρίχνει το βάρος
ΟΣΕ τέλος, έρχονται οι «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» - Τι αλλάζει με το νέο νομοσχέδιο
Πρωτότυπο «αντίο» σε ένα παλιό αυτοκίνητο: Οικογένεια... έθαψε και έκανε πανάκριβη τελετή σε ένα παλιό Suzuki γιατί ήθελε να το «τιμήσει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr