Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron: Τώρα και με φυσικό αέριο
Ερχεται με κινητήρα CNG (φυσικού αερίου) 1,5 TFSI και 131 ίππους, αυτονομία 495 χιλιομέτρων, συνδυασμένη κατανάλωση (βενζίνης/αερίου) 3,2 λίτρα, χαμηλές εκπομπές CO2. Βασικά, έρχεται με ασφάλεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η Audi αποφάσισε να βάλει ένα νέο μέλος στην οικογένεια A3, με το βλέμμα στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και στην τσέπη των οδηγών: το A3 Sportback 30 g-tron, με φυσικό αέριο. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική φίρμα κάνει κάτι ανάλογο...
Το πρώτο A3 Sportback g-tron βγήκε στην παραγωγή από την Audi το 2014. Τώρα, έξι χρόνια μετά, ο κινητήρας 1,5 TFSI παράγει 131 ίππους με ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. με υπερσυμπιεστή. Ετσι, το A3 Sportback 30 g-tron επιταχύνει από 0 έως 100 σε 9,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 χλμ. Αντίστοιχα, η μέση κατανάλωση καυσίμου NEDC είναι μόνο 3,6 – 3,5 κιλά CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) ανά 100 χιλιόμετρα, τα οποία αντιστοιχούν σε ισοδύναμο CO2 99 – 96 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και 3,2 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα.
Με πλήρεις δεξαμενές αερίου, το αυτοκίνητο έχει αυτονομία κατά NEDC έως 495 χιλιόμετρα και αυτονομία WLTP έως 445 χιλιόμετρα. Το CNG συμπληρώνεται από το εφεδρικό ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας δουλεύει πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές ποσότητες βενζίνης μόνο σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας. Εάν η πίεση στις δεξαμενές αερίου πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο -ανάλογα με την οδήγηση και, φυσικά, το «βαρύ» πόδι του οδηγού- ο κινητήρας περνά σε λειτουργία βενζίνης.
Την ίδια στιγμή, πολλοί ρωτούν: «Είναι ασφαλές ως καύσιμο το φυσικό αέριο;». Προτού, λοιπόν, τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο οι δεξαμενές καυσίμων αυτού του αυτοκινήτου, δέχονται πίεση στα 300 bar - πολύ πάνω από την πίεση λειτουργίας των 200 bar που πρέπει να αντέχουν αυτά τα ρεζερβουάρ. Αντίστοιχα, σύμφωνα με τις σχετικές μετρήσεις, τα «σκάφη» τους αντέχουν σε πίεση έκρηξης 580 bar – ενώ από τον νόμο απαιτείται πίεση 470 bar. Στην κυριολεξία δίνει ρέστα στην ασφάλεια.
Το Audi A3 Sportback 30 g-tron διατίθεται με πλήρες στάνταρ εξοπλισμό: προβολείς LED, ψηφιακό ταμπλό οργάνων, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και Audi pre sense, προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας και μια σειρά πολλών άλλων σημαντικών βοηθημάτων. Στα έξτρα, οι επιλογές περιλαμβάνουν: προβολείς matrix LED με ψηφιακά φώτα ημέρας, αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών, οθόνη head-up, sport καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και adaptive cruise control και, και, και... Είναι προφανές πως αυτός ο κατάλογος με τον επιπλέον εξοπλισμό δεν έχει τέλος.
Το βέβαιο είναι πως οι πωλήσεις του Audi A3 Sportback 30 g-tron -στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες- θα ξεκινήσουν τώρα, μέσα στο Φθινόπωρο του 2020. Η βασική τιμή στη Γερμανία είναι 30.705 ευρώ. Στη χώρα μας θα έρθει στις αρχές της επόμενης χρονιάς και, προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε τις τιμές του.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Αυτονόητη η κυκλοφορία τρένων μόνο στα τμήματα με έγκριση ασφαλείας - Νέα πρόστιμα σε ΟΣΕ και Hellenic Train
«Βαθμό» στους...καθηγητές τους θα βάλουν οι φοιτητές - Θα κρίνουν τον τρόπο διδασκαλίας, τη μεταδοτικότητα και την προθυμία
Απίστευτη καταγγελία: Πήραν το 100 για περιστατικό κλοπής και αρνήθηκε να πάει - «Μας είπαν δεν μπορούν να έρθουν»
Από τη Μαρία Κάλλας στον Στέλιο Καζαντζίδη και τον Γκαμπίτο: Βιογραφίες που φωτίζουν το χθες και εμπνέουν το σήμερα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr