Ηλεκτροκίνηση: Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πουλάει στην Ευρώπη από το 2030 η Ford
Η Ford ανακοίνωσε πως έχει σκοπό να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια με στόχο να πουλάει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, Ford ανακοίνωσε πως έχει σκοπό να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια στη Γερμανία με στόχο όλα τα μοντέλα της που θα πωλούνται στην Ευρώπη από το 2030 και μετά να είναι ηλεκτρικά.
Με ανακοίνωσή της, η εταιρία τονίζει: «Η Ford δεσμεύεται ότι μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% των αυτοκινήτων που θα προσφέρονται από τη Ford στην Ευρώπη θα είναι εξηλεκτρισμένα -υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά- και πλήρως ηλεκτρικά από το 2030». Μάλιστα, όπως τόνισε η Ford, ένα δισεκατομμύριο δολάρια (περίπου 830 εκατομμύρια ευρώ) θα αφιερωθούν «στον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου της Κολωνίας, στη Γερμανία».
Διαβάστε ακόμα: Αξεσουάρ για μετακινήσεις με αυτοκίνητο χωρίς τον φόβο του Covid-19
«Η μετατροπή του εργοστασίου μας στην Κολωνία είναι μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις της Ford σε διάστημα μεγαλύτερο της μιας γενιάς», σχολίασε ο Στιούαρτ Ρόουλι, ο επικεφαλής της Ford Ευρώπης. Η Ford θα παραγάγει στην Κολωνία το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό ευρωπαϊκό όχημά της το 2023.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




