Κορυφαία διάκριση για το Mazda CX-5 στη δοκιμή αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων
Το compact SUV πέτυχε εντυπωσιακό επίπεδο αξιοπιστίας και αψεγάδιαστης λειτουργίας, μία άψογη εργαστηριακή δοκιμή που δικαιώνει το αποτέλεσμα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Λεβερκούζεν, 13 Ιουλίου 2021: Κορυφαία επίδοση για ένα best-seller compact SUV: Το Mazda CX-5 πέρασε με μεγάλη επιτυχία το τεστ αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων, που διοργάνωσε το περιοδικό “AUTO BILD”.
Το πολύ επιτυχημένο μοντέλο της Mazda όχι μόνο έπεισε την κριτική επιτροπή που το αξιολόγησε στην καθημερινή χρήση, αλλά πέρασε χωρίς ελαττώματα και τις εργαστηριακές δοκιμασίες, επιτυγχάνοντας βαθμολογία που δεν έχει ποτέ άλλοτε σημειωθεί στο συγκεκριμένο τεστ αντοχής.
Οι εκδότες του “AUTO BILD” είχαν ήδη εξάρει την εκπληκτική αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά αντοχής του προηγούμενου μοντέλου, από τη δοκιμασία αντοχής του 2015. Εξαιτίας όμως ενός λάθους του εργαστηρίου το μοντέλο είχε βαθμολογηθεί τότε με ένα A-. Το νέο CX-5 δεν εμφάνισε κανένα απολύτως ελάττωμα, κερδίζοντας επάξια το απόλυτο A και την 4η θέση διαχρονικά σε όλες τις αξιολογήσεις για όλα τα μοντέλα, που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, – και η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ, 68 αυτοκίνητα.
Σε καθημερινή χρήση, το Mazda CX-5 εντυπωσίασε τη συντακτική ομάδα του περιοδικού, με την ευρυχωρία του, καθώς προσφέρει άφθονους χώρους για την οικογένεια, υψηλό επίπεδο άνεσης, και αναβαθμισμένο κινητήρα του. Ιδιαίτερης μνείας έτυχε η άψογη συνεργασία του κινητήρα diesel Skyactiv D 184, με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η εργοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσης κατά τον κύκλο NEDC είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.
Το compact SUV της Mazda δεν παρουσίασε επίσης κανένα τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της περιόδου των δοκιμών, ούτε κάποια βλάβη, ούτε καμία καθυστέρηση, και δεν υπήρχαν ελαττώματα ή μη προγραμματισμένες επισκέψεις στο συνεργείο. Και ακόμη και όταν το CX-5 απογυμνώθηκε υπό την επίβλεψη εμπειρογνωμόνων, στα επιμέρους εξαρτήματά του, οι κριτές δεν βρήκαν αξιοσημείωτα ελαττώματα.
Ούτε ο κινητήρας ντίζελ των 2,2 λίτρων ούτε το σασί ή το εσωτερικό φαινόταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα από τα 100.000 χιλιόμετρα - κάτι που με τη σειρά του, άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στους εμπειρογνώμονες του περιοδικού.
Αυτή η εξαιρετική επίδοση στο τεστ αντοχής αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της παροιμιώδους αξιοπιστίας και της διαχρονικής ποιότητας του Mazda CX-5. Στο μοντέλο του 2021, η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου SUV, έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με αναβαθμισμένο εσωτερικό, πληρέστερο εξοπλισμό και ακόμη πιο εκλεπτυσμένους κινητήρες. Εκτός από τον κορυφαίο κινητήρα diesel Skyactiv D 184, η Mazda προσφέρει το CX-5 και σε μια άλλη έκδοση diesel, καθώς και σε δύο εκδόσεις βενζίνης. Κάθε έκδοση διαθέτει χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr