Τα ελαστικά χωρίς αέρα είναι το μέλλον - Ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Έρχονται τα ελαστικά χωρίς αέρα. Αποτελούν πρόκληση και εγγυώνται μεγαλύτερους χρόνους χρήσης χωρίς προβλήματα. Ήδη τα συγκεκριμένα ελαστικά της Michelin χρησιμοποιούνται σε 40 βαν της ταχυδρομικής υπηρεσίας La Poste στη βόρεια Γαλλία. Καθημερινά βγαίνουν πορίσματα από τη χρήση τους, σε δύσκολες καθημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες.
Σύμφωνα με τον Philippe Dorge, υπεύθυνο της εταιρείας ταχυμεταφορών, η εταιρεία διαθέτει συνολικό στόλο 50.000 οχημάτων και αντιμετωπίζει απώλεια αέρα ελαστικού από αιχμηρό αντικείμενο μία φορά το μήνα σε τουλάχιστον 60 οχήματα. Με τη χρήση του συγκεκριμένου ελαστικού αποφεύγεται η άμεση απώλεια αέρα, άρα η περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος, με την συντήρηση να είναι ελάχιστη και ο κύκλος ζωής παρατεταμένος.
Το ελαστικό δεν διαρκεί περισσότερο από ένα κανονικό και σωστά συμπιεσμένο ελαστικό. Όμως πολλοί οδηγοί δεν τηρούν την πειθαρχία του μηνιαίου ελέγχου του ελαστικού. Η απώλεια πίεσης μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα και μεγάλη φθορά των ελαστικών. Η Michelin έχει υπολογίσει ότι ετησίως 200 εκατ. ελαστικά θα μπορούσαν να συνεχίσουν να βρίσκονται σε χρήση εάν ανήκαν στην κατηγορία «χωρίς αέρα».
Το πέλμα του Uptis (έτσι ονόμασε το νέο ελαστικό η Michelin) είναι παρόμοιο με ένα κανονικό ελαστικό και μπορεί να κατασκευαστεί για καλοκαιρινές, χειμερινές ή τεσσάρων εποχών εφαρμογές. Η La Poste δοκιμάζει τα ελαστικά όλων των εποχών τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση καυσίμου είναι ισοδύναμη με ένα κανονικό ελαστικό.
Το ελαστικό θα δοκιμαστεί και στην DHL Singapore. Πενήντα φορτηγά του υποκαταστήματος της εταιρείας παράδοσης δεμάτων στη νότια Ασία αναμένεται να τοποθετήσουν το πρωτοποριακό ελαστικό πριν από το τέλος του έτους, προκειμένου να βοηθήσουν στη συλλογή δεδομένων από πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ελαστικό δεν είναι προς το παρόν συμβατό για τα ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της υψηλότερης ροπής και των επιδόσεων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, ώστε τα επόμενα χρόνια το ελαστικό να μπορέσει να «φορεθεί» από όλα τα αυτοκίνητα, προσφέροντας όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ασφάλειας και των επιδόσεων.
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr