Lexus ES: Νέο κεφάλαιο στην απόδοση
Άνεση και πολυτέλεια όχι απλά σε νέο «περιτύλιγμα» αλλά και σε ένα εντελώς νέο σασί, με αναβαθμισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά και απόδοση έρχεται να προσφέρει η έβδομη γενιά του Lexus ES.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Πρόκειται για το «μεσαίας» κατηγορίας τετράθυρο – σεντάν μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, που είναι χτισμένο στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα “GA-K” (Global Architecture – K) και θα δοκιμάσει για πρώτη φορά στην ιστορία του, την τύχη του και στην αγορά της Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης, επιχειρώντας να δελεάσει τους υποψήφιους αγοραστές, προσφέροντας αυξημένη οδηγική απόλαυση και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.
Το νέο ES είναι κατά 65 mm μεγαλύτερο σε μήκος από τον προκάτοχό του (ξεπερνώντας πλέον τα 4,9 μέτρα) και κατά 45 mm μεγαλύτερο σε πλάτος, γεγονός που σε συνδυασμό με το αυξημένο κατά 50 mm μεταξόνιο οδήγησε στην αύξηση του χώρου επιβατών. Ενώ το εντελώς νέο, οδηγοκεντρικό ταμπό, που εφοδιάζεται προαιρετικά με multimedia/navigation σύστημα συνδυασμένο με έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών, σηματοδοτεί το μέλλον της Lexus σε σχέση με τη διαμόρφωση του εσωτερικού των μοντέλων της.
Η γκάμα του νέου Lexus περιλαμβάνει το υβριδικό ES 300h, που θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά το Δεκέμβριο του 2018, αλλά και τα βενζινοκίνητα ES 200, ES 250 και ES 350 που θα κάνουν την εμφάνισή τους λίγο νωρίτερα, το Σεπτέμβριο.
Το ES 300h, που ενδιαφέρει περισσότερο την ευρωπαϊκή αγορά, είναι εφοδιασμένο με το νέο, αυτοφορτιζόμενο, τέταρτης γενιάς υβριδικό σύστημα του ιαπωνικού γκρουπ και περιλαμβάνει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και έναν νέο, ελαφρύτερο και μικρότερων διαστάσεων ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη ισχύς των δύο μονάδων, που εξασφαλίζουν κατανάλωση των 4,7 lit./100km (στο συνδυασμένο κύκλο δοκιμών), φτάνει τους 218 ίππους (160 kW).
Σημειώστε ότι το νέο ES θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις “F SPORT”, εφοδιασμένες με Adaptive Variable Suspension, ένα σύστημα ευφυούς ανάρτησης με 650 διαφορετικά επίπεδα απόσβεσης για προσαρμογή στα πιο διαφορετικά οδοστρώματα.
Για την ασφάλεια τέλος φροντίζει το Lexus Safety System +, ένα πακέτο τεχνολογιών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που ανιχνεύει αυτοκίνητα, δίκυκλα αλλά και πεζούς, το οποίο θα είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα που θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Ενώ την εμφάνισή του για πρώτη φορά σε μοντέλα της εταιρίας κάνει το νέο ευφυές σύστημα φωτισμού με 24 ανεξάρτητους προβολείς LED που φωτίζουν επιλεκτικά το δρόμο, προσφέροντας αυξημένη ορατότητα χωρίς να ενοχλούν τους οδηγούς των άλλων οχημάτων.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr