Mercedes Benz A-Class: Ανθρωποκεντρική τεχνολογία
Σημαντική είναι η αναβάθμιση στον τομέα της τεχνολογίας με ένα εντυπωσιακό «πακέτο» πάσης φύσεως συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Την τεχνητή νοημοσύνη επιστράτευσε η Mercedes, για να δημιουργήσει μία καινούρια σχέση μεταξύ του οδηγού και της νέας, τέταρτης γενιάς της «μικρομεσαίας» A-Class, που είναι εφοδιασμένη με ένα πλήθος ηλεκτρονικών high tech βοηθημάτων ασφαλείας και άνεσης.
Ο εμφανής αισθητικός εκσυγχρονισμός της νέας A-Class δεν σηματοδοτεί απλά μια αλλαγή φρουράς, αλλά και το πέρασμα σε μια νέα εποχή. Οπωσδήποτε είναι σημαντικό το γεγονός ότι το νέο μοντέλο είναι πιο ευρύχωρο, αφού έχει μεγαλώσει κατά 12 εκατοστά (το μήκος φτάνει τώρα τα 4,42 μέτρα) προσφέροντας ένα πορτμπαγκάζ 370 λίτρων. Όπως σημαντική είδηση είναι ότι η γκάμα της περιλαμβάνει νέους ή βελτιωμένους turbo βενζινοκινητήρες 1,33 και 2,0 λίτρων με 163 (Α 200) και με 224 (Α 250) ίππους αντίστοιχα, αλλά και turbo-diesel 1.462 κ.εκ. (A 180d) με 116 ίππους. Όμως ακόμα πιο σημαντική είναι η αναβάθμιση στον τομέα της τεχνολογίας με ένα εντυπωσιακό «πακέτο» πάσης φύσεως συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Μία διαφορετική εμπειρία
Ιδιαίτερη θέση σε αυτό το «πακέτο» κατέχει το εντελώς νέο σύστημα πολυμέσων MBUX - Mercedes-Benz User Experience, που διαθέτει δυνατότητα εκμάθησης, μέσω τεχνητής νοημοσύνης και σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας επιτρέπει ένα είδος «συναισθηματικής» σύνδεσης μεταξύ οδηγού, οχήματος και επιβατών. Το MBUX έχει λοιπόν τη δυνατότητα να μαθαίνει τις ιδιαιτερότητες του οδηγού και να προσαρμόζεται σε αυτές.
Βασικός ο ρόλος που παίζει το σχεδόν φουτουριστικό ταμπλό στο οποίο έχουν ενσωματωθεί δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας οθόνες, που στη βασική έκδοση έχουν μέγεθος 7,0 ιντσών αλλά φτάνουν έως και τις 10,25 ίντσες (26 cm) στις πλουσιότερες εκδόσεις. Δημιουργείται έτσι ένα αυτόνομο σύνολο ευρείας οθόνης (Widescreen cockpit) οθόνη αφής για τα πολυμέσα, οθόνη πλοήγησης με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας και έξυπνο φωνητικό έλεγχο με αναγνώριση φυσικού λόγου, που ενεργοποιείται με τη φράση "Hey Mercedes".
Η οθόνη αφής αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου σχεδιασμού ελέγχου του MBUX μέσω της αφής, που περιλαμβάνει επίσης το touchpad στην κεντρική κονσόλα και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι. Διατίθεται επίσης και σύστημα προβολής ενδείξεων στο παρμπρίζ “head-up display” για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Το MBUX δίνει μια νέα διάσταση στην εμπειρία του οδηγού-χρήστη μέσα στο αυτοκίνητο, με εντυπωσιακά τρισδιάστατα γραφικά υψηλής ανάλυσης που εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο διευκολύνοντας την κατανόηση του συστήματος ελέγχου.
Η συλλογή εφαρμογών Mercedes me μπορεί να τοποθετηθεί ως εικονίδιο στην οθόνη με τρόπο φιλικό προς το χρήστη και να ταξινομηθεί ελεύθερα στην αρχική σελίδα, όπως όλες οι υπόλοιπες βασικές εφαρμογές.
Και συστήματα από την S-Class
Στον τομέα της υποβοήθησης του οδηγού ξεχωρίζει το εξελιγμένο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που περιλαμβάνεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από «ειδικές» οδικές συνθήκες. Για πρώτη φορά, λοιπόν, η A-Class διαθέτει βελτιωμένα συστήματα καμερών και ραντάρ που της επιτρέπουν να «βλέπει» σε απόσταση έως και 500 μ. ενώ χρησιμοποιώντας δεδομένα χαρτών και πλοήγησης, με τη βοήθεια του συστήματος υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, μπορεί να μειώνει αυτόματα την ταχύτητα όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε στροφές, διασταυρώσεις ή κυκλικούς κόμβους
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr