Seat Tarraco: Φουλ επίθεση!
Η μεγάλη «επιθετική» προϊοντική πολιτική της ισπανικής εταιρίας, που ζει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της, ολοκληρώνεται με ένα νέο, μεγάλο, πολυτελές και χρηστικό SUV🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Δεν είναι απλώς ένα ακόμα νέο μοντέλο, δεν είναι απλώς ένα ακόμα μέλος - το μεγαλύτερο βεβαίως σε μέγεθος - της οικογένειας των SUV της Seat, είναι η νέα ναυαρχίδα της ισπανικής εταιρίας. Αυτό, από μόνο του είναι αρκετό να μας προϊδεάσει για το τι μπορούμε να περιμένουμε από το Tarraco, που λανσάρεται πλέον με κάθε επισημότητα και στη χώρα μας.
Πρόκειται για το τρίτο μοντέλο «ελευθέρου χρόνου» της μάρκας (έχουν προηγηθεί τα Ateca και Arona), το οποίο αντιπροσωπεύει την είσοδο της Seat στην λέσχη των μεγάλων SUV, είναι χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB του VW Group και καθώς το μήκος του ξεπερνά κατά πολύ τα 4,5 μέτρα δεν έχει κανένα πρόβλημα να προσφέρεται σε ευρύχωρες 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις.
Ευρύχωρο και υπερσύγχρονο
Το εσωτερικό προσφέρει την απαραίτητη – λόγω της άκρως ανταγωνιστικής αγοράς στην κατηγορία – υψηλή λειτουργικότητα και ποιότητα. Η καμπίνα ισορροπεί τις διαφορετικές ανάγκες του οδηγού και των επιβατών, παρέχοντας υψηλή εργονομία, άνεση χώρου για τους επιβάτες, αλλά και έναν τεράστιο χώρο αποσκευών.
Το νέο SEAT Tarraco διαθέτει, επίσης, όλα τα συστήματα υποβοήθησης που απαιτούνται για να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή. Συστήματα όπως τα Lane Assist και Front Assist (με προστασία πεζών/ποδηλατών) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ προαιρετικά διαθέσιμα είναι τα Blind Spot Detection(προειδοποίηση τυφλού σημείου), Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist (υποβοήθηση κίνησης σε μποτιλιάρισμα), ACC (Adaptive Cruise Control) και Park Assist (Αυτόματο παρκάρισμα).
Διαθέσιμο είναι επίσης το Dynamic Chassis Control (DCC) που προσφέρει την επιθυμητή ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά (Normal, Eco, Sport), αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.
Και καθώς ο κόσμος μας ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, το εσωτερικό του Tarraco επωφελείται από το 10,25’’ SEAT Digital Cockpit που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη οθόνη 8’’HMI όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας. Το Tarraco, μάλιστα, θα είναι το πρώτο SEAT που θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8’’ Navigation Plus).
Ισχύς για όλους
Διαθέσιμοι με το Tarraco είναι δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ, με ισχύ 150 και 190 ίππων, με τους τρεις από αυτούς να μπορούν συνδυαστούν με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς “4Drive”. Ένα στοιχείο που ενώ κάποτε ήταν δεδομένο στην κατηγορία αυτή, σήμερα ανήκει επί της ουσίας στα «εξτρά» και που όσο και αν δεν είναι απαραίτητο σε καθημερινή βάση, είναι καλό να υπάρχει, ιδιαίτερα αν αρέσκεσαι σε εκτός δρόμου αναζητήσεις, για τη δύσκολη εκείνη στιγμή που δεν θα επιτρέψει να ταλαιπωρηθείς. Στην περίπτωσή μας μάλιστα το σύστημα “4Drive” συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.
Η γκάμα της βενζίνης περιλαμβάνει δύο υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες: τον 1.5TSI 150PS, που συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (ο μοναδικός που χωρίς επιλογή 4Χ4) και τον 2.0 TSI 190PS που προσφέρεται αποκλειστικά με 4Drive. Ενώ στον τομέα του πετρελαίου έχουμε τον 2.0 TDI150 PS, ο οποίος προσφέρεται τόσο με κίνηση στους εμπρός όσο και με κίνηση στους 4 τροχούς, και τον 2.0TDI 190 PS που προσφέρεται αποκλειστικά σε 4Drive εκδόσεις.
Πρόταση αξίας...
Οι τιμές στη χώρα μας ξεκινούν από τα 28.300 ευρώ, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 TDI των 150 ίππων, να είναι κατά 300 ευρώ φθηνότερη από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη (!), ενώ οι βασικές τετρακίνητες εκδόσεις κοστίζουν 42.000 (2.0 TSI 190 hp 4drive) και 36.500 ευρώ (2.0 TDI 150 hp 4drive), με τη διαφορά τιμής της βενζινοκίνητης 2.0 TSI έκδοσης να δικαιολογείται και από το γεγονός ότι είναι πιο πλούσια. Με αυτά τα δεδομένα - και με βάση το χαρακτήρα του Tarraco - οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αποκτούν αυξημένο ενδιαφέρον. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στάνταρ και στα δύο επίπεδα εξοπλισμού - Style καιExcellence - είναι μεταξύ άλλων οι 8 αερόσακοι (περιλαμβάνονται γονάτων για οδηγό-συνοδηγό), τα φώτα Full LED και ο αυτόματος τριζωνικός κλιματισμός, δείγμα της σημασίας που δίνεται στην 7θέσια έκδοση του μοντέλου.
Ο Σωκράτης Φάμελλος κι επίσημα πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ: Οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει, το πρώτο μήνυμά του και το βιογραφικό του
Πανικός σε γνωστό μπαρ στο Παγκράτι μετά από φωτιά: Έσπαγαν τα παράθυρα
Τρόμος στην Τουρκία: Φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους κατά την προσγείωση - Βίντεο
Γκλέτσος για τις μπαταρίες και τις ανεμογεννήτριες: «Έμαθε ο κόσμος από αυτό το viral λάθος»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr