Nissan GT-R Nismo 2020: Σε θέση «μάχης»!
Η Nissan επαναβεβαιώνει για μια ακόμα φορά ότι ο συνδυασμός NISMO και GT-R συνεπάγεται εκπληκτική απόδοση!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Επιδεικνύοντας τις συναρπαστικές του δυνατότητες στην EuroSpeedway Lausit της Γερμανίας, το νέο GT-R NISMO 2020 ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των supercars.
Με νέους - αγωνιστικού τύπου - στροβιλοσυμπιεστές, βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο, ελαφρύτερα εξαρτήματα, μειωμένη συνολική μάζα και αναβαθμισμένα φρένα, τροχούς και ελαστικά, το Nissan GT-R NISMO 2020 κατάφερε να μειώσει κατά των 2,5 δευτερόλεπτα τον χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της Nissan.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει αυξηθεί και η ήδη εκπληκτική σταθερότητα του μοντέλου σε υψηλές ταχύτητες, που τώρα αγγίζουν τα 300 χλμ./ώρα!
Μια κορυφαία ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Tamura
Ο Hiroshi Tamura, γνωστός ως "Mr. GT-R", βρίσκεται στη Nissan για περισσότερα από τριάντα χρόνια. Έχοντας αφιερώσει την καριέρα του στην εξέλιξη και βελτίωση του GT-R, έχει συμμετάσχει σε σχεδόν κάθε βήμα της εξέλιξης του μοντέλου.
Η αγάπη του για το πιο θρυλικό σπορ αυτοκίνητο της Nissan ξεκίνησε αρκετά νωρίς. Στην ηλικία των 10 ετών, είδε τον Takahashi Kunimitsu με το γαλανόλευκο 2000 Skyline GT-R να τερματίζει στην βρεγμένη πίστα του Fuji Speedway, κερδίζοντας ισχυρούς, τότε, αντιπάλους όπως το Mazda RX3.
Σήμερα, ο Tamura είναι ο άνθρωπος που εξασφαλίζει ότι το GT-R θα συνεχίσει να εξελίσσεται με το πέρασμα του χρόνου, έχοντας να αντιμετωπίσει έναν πολύ ισχυρό ανταγωνισμό που συμπεριλαμβάνει και μερικά από τα ακριβότερα supercars.
VR38DETT, τώρα με υπερσυμπιεστές GT3
Ο κινητήρας του GT-R NISMO 2020, γνωστός και ως "VR38DETT," διαθέτει ένα ζεύγος στροβιλοσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, όμοιων με αυτούς της αγωνιστικής έκδοσης του GT3. Τα νέα τούρμπο διαθέτουν φτερωτή τουρμπίνας με 10 πτερύγια (ένα λιγότερο από το τρέχον μοντέλο), όπου το καθένα από αυτά είναι κατά 0,3 χιλιοστά λεπτότερο, κάτι που συνεπάγεται μείωση της μάζας κατά 14,5% και συνεπώς της αδράνειας (24%), επιτρέποντας βελτίωση της απόκρισης στο γκάζι.
Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε!
Το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, όταν τεθεί σε R-mode, πραγματοποιεί πιο σπορ αλλαγές, χάρη σε έναν νέο αλγόριθμο για το Adaptive Shift Control (ASC). To ASC επιλέγει την βέλτιστη σχέση για κάθε σενάριο οδήγησης, κάτι που μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αισθητό κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και όταν το αυτοκίνητο στρίβει, προσφέροντας ακρίβεια στον χειρισμό με ταχύτερα “κατεβάσματα” και μειώνοντας την υποστροφή, κατά την είσοδο στην στροφή. Με τις στροφές του κινητήρα να διατηρούνται σε υψηλότερα επίπεδα, χάρη στην επιλογή χαμηλότερης σχέσης μετάδοσης, η επιτάχυνση βελτιώνεται αισθητά όταν το αυτοκίνητο βγαίνει από την στροφή.
Αεροδυναμική και ανθρακονήματα
Με γνώμονα τα οφέλη της αεροδυναμικής , η σχεδίαση του GT-R NISMO 2020 έχει «λειτουργικές» αλλαγές είναι εντελώς, αυξάνοντας την ψύξη στρατηγικών τμημάτων του αυτοκινήτου όπως τον χώρο του κινητήρα και τα φρένα, χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά την τιμή 0,26 του συντελεστή οπισθέλκουσας.
Χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων, τα περισσότερα εξαρτήματα είναι ελαφρύτερα σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο, ανάμεσά τους οι προφυλακτήρες και τα εμπρός φτερά (-4,5 κιλά), το καπό (-2 κιλά), η οροφή (-4 κιλά) κλπ. Ενώ η νέα οροφή από ανθρακονήματα του GT-R NISMO 2020, “απαλλάσσει” το αυτοκίνητο από ένα σημαντικό βάρος, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου. Συνολικά τα ανθρακονήματα επέτρεψαν εξοικονόμηση βάρους 10,5 κιλών.
Κεραμικά φρένα Brembo
Η Nissan συνεργάστηκε με τον Ιταλό κατασκευαστή φρένων Brembo για να δημιουργήσει ένα ολοκαίνουργιο πακέτο φρένων για το GT-R NISMO 2020. Οι ειδικές μεγάλες δαγκάνες συνοδεύονται από μεγάλους κεραμικούς δίσκους, τους μεγαλύτερους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Ιαπωνικό αυτοκίνητο, διάστασης 410 mm (16,1 ίντσων) εμπρός και 390 mm (15,3 ίντσων) πίσω και βελτιώνουν σημαντικά τον χρόνο αντίδρασης των φρένων. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός έχει ένα πεντάλ φρένου με μεγαλύτερη απόκριση, πιο προοδευτικό, με πλούσια πληροφόρηση που του επιτρέπει να ρυθμίσει με «χειρουργική» ακρίβεια τη δύναμη της πέδησης, με αποτέλεσμα να μειώνει την ταχύτητα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, χωρίς να “κουράζει” τα φρένα. Σημειώνουμε ότι τα φρένα αυτά επέφεραν επιπλέον μείωση του βάρους των μη αναρτημένων μαζών κατά 16,3 kg.
Επίσης, οι τελευταίες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του GT-R του NISMO 2020, βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές (πλευρική G), με αυξημένη απόκριση ταχύτητας και ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης. Τα αμορτισέρ Bilstein DampTronic του αυτοκινήτου ρυθμίστηκαν με πολύ προσοχή τόσο στην επαναφορά (20% πιο μαλακά) όσο και στην συμπίεση (5% πιο μαλακά), λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική μείωση του βάρους κατά 30 κιλά.
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr