Peugeot 2008: το εντελώς νέο "compact" γαλλικό SUV είναι εδώ
Βαδίζοντας στα βήματα του Peugeot 208 που λανσαρίστηκε πρόσφατα στην αγορά, το εντελώς νέο Peugeot 2008 έρχεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και με ηλεκτροκινητήρα, να ολοκληρώσει την ανανέωση της γκάμας των SUV της γαλλικής εταιρίας.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Με τρεις επιλογές κινητήρων βενζίνης, δύο diesel, αλλά και με μία ηλεκτρική έκδοση δοκιμάζει την τύχη του στην αγορά το νέο Peugeot 2008, ένα εντελώς νέο μοντέλο που έρχεται να ανανεώσει την παρουσία της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία των λεγομένων B-SUV. Χτισμένο πάνω στη πλατφόρμα τελευταίας γενιάς CMP (Common Modular Platform) της Peugeot, το νέο 2008 πέραν των πολλαπλών επιλογών κινητήριου συνόλου, δίνει επίσης στον αγοραστή του τη δυνατότητα απόκτησης του επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης (“Eco”, “Normal” και “Sport”) ενώ για τους λάτρεις των αποδράσεων εκτός πόλης, υπάρχει επίσης το γνωστό προαιρετικό σύστημα Advanced Grip Control που με ηλεκτρονικά μέσα ελέγχει τη λειτουργία του διαφορικού για να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) προσφέροντας στον οδηγό του καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου κατά την κατάβαση σε εδάφη με μεγάλες κλίσεις.
Με συνολικό μήκος των 4.30 μ. και μεταξόνιο 2.60 μ. η Peugeot υπόσχεται ότι το νέο 2008 προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό αλλά και ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 434 λίτρων ανεξαρτήτως κινητήρα – και σημειώνουμε ότι η χωρητικότητά του δεν επηρεάζεται ούτε από τις μπαταρίες της ηλεκτρικής έκδοσης.
Τα κινητήρια σύνολα
Διαθέσιμοι λοιπόν είναι οι παρακάτω 3-κύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης PureTech 1,2 λίτρων:
- 1.2 PureTech 100 hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1.2 PureTech 130 hp S&S με χειρ. κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων EAT8
- 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο EAT8 (έκδοση GT).
Υπάρχουν επίσης και δύο τετρακύλινδροι turbodiesel BlueHDi 1,5 λίτρου:
- 1.5 BlueHDi 100 S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 96 g/km) ,
- 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km).
Το ηλεκτρικό e-2008
Ενώ στον τομέα τον μηδενικών ρύπων έχουμε το e-2008 να κινείται από ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει ισχύ 100 kW (136 ίπποι) και μέγιστη ροπή 260 Nm – η οποία όπως είναι γνωστό είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές, με την έναρξη της λειτουργίας του κινητήρα και εξασφαλίζει ευκολία στην οδήγηση. Η μπαταρία μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια 50 kWh, προσφέροντας αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP, καλύπτεται δε από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τη διατήρηση του 70% της χωρητικότητάς της.
Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου. Αν λοιπόν χρησιμοποιήσετε μια απλή πρίζα «σούκο» θα χρειαστείτε 15 ώρες και 30’ για πλήρη φόρτιση, ενώ WallBox (εναλλασσόμενο ρεύμα - AC ισχύος 7,4 kW) ο χρόνο μειώνεται στις 7 ώρες και 20’. Ενώ στην περίπτωση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC 100 kW απαιτούνται 30’ για να φορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της.
Παρόν και το iCockpit
Στο εσωτερικό, τον πρώτο λόγο έχει το νέο i-Cockpit® 3D, το γνωστό – και τώρα εξελιγμένο – «πιλοτήριο» της Peugeot με τον υπερυψωμένο 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’, την κεντρική οθόνη αφής 7’’ ή 10’’ (ανάλογα με την έκδοση) μέσω της οποίας γίνεται η διαχείριση μιας σειράς συστημάτων του αυτοκινήτου και, φυσικά, το μικρής διαμέτρου τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια που προσφέρει στον οδηγό κάτι από την αίσθηση πηδαλίου αεροσκάφους. Οι πληροφορίες στον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ (στο βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure και πάνω) εμφανίζονται πιο κοντά ή πιο μακριά από τα μάτια του οδηγού, ανάλογα με τη σημασία τους, μειώνοντας έτσι – σύμφωνα πάντα με την Peugeot - κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο το χρόνο αντίδρασής του. Ενώ πάλι ανάλογα με την έκδοση ο συνδυασμός των υλικών (Alcantara® ή δέρμα Nappa® κλπ.) είναι τέτοιος ώστε να προσφέρει τόσο την αίσθηση της ποιότητας όσο και την αίσθηση της πολυτέλειας.
Τεχνολογία και δικτύωση…
Στο πνεύμα της εποχής και ο εξοπλισμός του νέου Peugeot 2008, περιλαμβάνει μια σειρά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως το Drive Assist Plus, ένα σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go και την ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist. Διαθέσιμο είναι επίσης το Auto Park Assist (αυτόματο παρκάρισμα – έλεγχος τιμονιού σε θέσεις που η απόσταση από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμπρός και πίσω, είναι μόλις 60 εκατοστά), το τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης (με camera & radar) με λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα και σε ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ/ώρα, το ενεργό σύστημα προειδοποίησης & διόρθωσης πορείας σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση κλπ.
Για τα smartphones τώρα, διαθέσιμη είναι η λειτουργία Mirror Screen που περιλαμβάνει και τα πρωτόκολλα σύνδεσης Apple CarPlay™, Android Auto™ και MirrorLink™. Υπάρχει επίσης θέση επαγωγικής φόρτισης, αλλά και 4 θύρες USB ανάλογα με την έκδοση: μία Type A Data & μία Type C Charging εμπρός + 2 θύρες Type A Charging πίσω. Ενώ στον τομέα του ήχου οι απαιτητικοί θα βρουν αυτό που τους ταιριάζει σε κάποιο από τα προσφερόμενα ηχοσυστήματα της FOCAL® - υπάρχει επιλογή έως 12-κάναλου ενισχυτή συνολικής ισχύος 515 W.
Νέο Peugeot 2008: Τιμοκατάλογος | |||
Μοντέλο | CΟ2 (g/km) | Tέλη Κυκλοφορίας | Τιμή |
1.2 PureTech 100 S&S ACTIVE | 105 | 103 € | 19.900 € |
1.2 PureTech 100 S&S ALLURE | 105 | 103 € | 21.900 € |
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE | 103 | 101 € | 21.400 € |
1.2 PureTech 130 S&S ALLURE | 103 | 101 € | 25.000 € |
1.2 PureTech 130 S&S GT LINE | 103 | 101 € | 27.400 € |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ACTIVE | 109 | 107 € | 25.000 € |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE | 109 | 107 € | 27.400 € |
1.2 PureTech 155 S&S EAT8 GT | 113 | 111 € | 36.400 € |
1.5 BlueHDi 100 S&S ACTIVE | 96 | 86 € | 21.400 € |
1.5 BlueHDi 100 S&S ALLURE | 96 | 86 € | 25.400 € |
Τιμές για μοντέλα με κινητήρες βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, με την ισχύουσα με προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας. Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τον Κύκλο NEDC II. |
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr