Nissan: μετα-υλικά για καλύτερη ηχομόνωση στην έκθεση CES
Με βάρος στο ένα τέταρτο των συμβατικών ηχομονωτικών υλικών, το ακουστικό μετα-υλικό που παρουσιάζει στην έκθεση CES 2020 η Nissan, προσφέρει και ησυχία και μειωμένη κατανάλωση.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ένα νέο, ελαφρύ ηχομονωτικό υλικό, γνωστό ως ακουστικό μετα-υλικό, θα παρουσιάσει αυτή την εβδομάδα στη μεγάλη έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (Consumer Electronics Show) CES 2020, που πραγματοποιείται από τις 7 Ιανουαρίου έως τις 14 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας, η Nissan. Η χρήση του υλικού αυτού θα μπορούσε να συμβάλει στο να καταστούν πιο ήσυχα για τους επιβάτες τους τα αυτοκίνητα, ενώ ταυτόχρονα βελτίωνε και την ενεργειακή τους απόδοση.
Η δομή του νέου υλικού είναι απλή. Ένας συνδυασμός δομής πλέγματος και πλαστικής μεμβράνης ελέγχει τις δονήσεις του αέρα για να περιορίσει το θόρυβο σε ένα μεγάλο φάσμα συχνοτήτων (500-1200 Hz), όπως ο θόρυβος που προέρχεται από τον δρόμο και τον κινητήρα. Τα περισσότερα υλικά που χρησιμοποιούνται σήμερα για την απομόνωση αυτής της μπάντας συχνοτήτων αποτελούνται κυρίως από ελαστικά φύλλα που έχουν μεγάλο βάρος. Το νέο ακουστικό μετα-υλικό της Nissan ζυγίζει περίπου το ένα τέταρτο αυτών των υλικών, προσφέροντας τον ίδιο βαθμό ηχομόνωσης με τα συμβατικά υλικά.
Λόγω της απλής δομής του, το κόστος του υλικού σε περίπτωση μαζικής παραγωγής είναι σχεδόν ίδιο ή, ενδεχομένως, και μικρότερο από αυτό των υλικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Ως εκ τούτου, το υλικό μπορεί επίσης να τοποθετηθεί σε οχήματα όπου η χρήση ηχομονωτικών υλικών είναι επί του παρόντος περιορισμένη, λόγω κόστους ή βάρους.
Η Nissan ξεκίνησε την έρευνα σχετικά με την τεχνολογία των μετα-υλικών το 2008. Την εποχή εκείνη χρησιμοποιήθηκε μετα-υλικό σε κεραίες υψηλής ευαισθησίας που χρησιμοποιούνται στην έρευνα των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Η Nissan εργάστηκε για να επεκτείνει την εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας προκειμένου να συμπεριλάβει τα ηχητικά κύματα, κάτι που οδήγησε στην επιτυχή εφεύρεση του ακουστικού μετα-υλικού.
Η κατασκευή ελαφρύτερων οχημάτων συμβάλλει στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την οδήγηση, βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση. Ενισχύει επίσης την απόλαυση της διαδρομής, καθώς η ήσυχη καμπίνα του οχήματος κάνει την οδήγηση πιο άνετη.
Το Θεαγένειο εκπέμπει «SOS»: Τον... έναν χρόνο φτάνει η λίστα αναμονής για χειρουργεία - Ένας νοσηλευτής για 30 ασθενείς
Στον Εισαγγελέα η Ειρήνη Μουρτζούκου - Κρύβεται από τις κάμερες
Το δύσκολο σταυροδρόμι της κυβέρνησης, η σύλληψη Ρωμανού και η αλλαγή ατζέντας
Η Σοφία Βεργκάρα υποδεικνύει πως χορεύουν οι λατινοαμερικάνες για την περίοδο των Ευχαριστιών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr