Θερινός κινηματογράφος άνοιξε 20 Ιουνίου και έκλεισε 24 Ιουλίου για διακοπές
Θερινό σινεμά άνοιξε στις 20/6 και έκλεισε στις 24/7 με τους υπεύθυνους να εύχονται «Καλές διακοπές σε όλους», δίνοντας ραντεβού στις 23/8🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις 20 Ιουνίου του τρέχοντος καλοκαιριού ο θερινός κινηματογράφος της Καρδίτσας άνοιξε τις πύλες του για την καλοκαιρινή περίοδο με δύο ταινίες στο πρόγραμμά του την πρώτη εβδομάδα.
Για περίπου ένα μήνα διέθετε κανονικό πρόγραμμα με 1 ή 2 προβολές ταινιών κάθε επτά ημέρες, προβάλλοντας όλες τις μεγάλες προβολές του καλοκαιριού όπως το Toy Story 4, MiB Παγκόσμια Απειλή, Annabelle Come Home, Spiderman, H Κούκλα του Σατανά, Θεέ μου τι σου Κάναμε 2, Οι Νεκροί δεν Πεθαίνουν και τον Βασιλιά των Λιονταριών.
Η ταινία της Disney, Βασιλιάς των Λιονταριών, που έσπασε τα ταμεία σε όλο τον κόσμο προβλήθηκε από την Πέμπτη 18/7 μέχρι την Τετάρτη 24/7 και στη συνέχεια ο κινηματογράφος έκλεισε για διακοπές!
Ναι, καλά διαβάσατε. Θερινό σινεμά άνοιξε στις 20 Ιουνίου και έκλεισε στις 24 Ιουλίου με τους υπεύθυνους να εύχονται «Καλές διακοπές σε όλους», δίνοντας ραντεβού στις 23 Αυγούστου.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



