Ενα ελληνικό μουσείο χρειάζεται τις ψήφους μας
To πρόγραμμα GFAA Global Fine Art Awards (GFAA) που πραγματοποιείται φέτος για 6η χρονιά, διεξάγει έρευνα όλο το χρόνο, εντοπίζοντας τις καλύτερα επιμελημένες εκθέσεις σε όλο τον κόσμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ηταν μια σπουδαία έκθεση, την οποία επισκέφθηκαν 60.000 άτομα μέσα σε πέντε μήνες. Τώρα, χρειάζεται την ψήφο μας, και έχει πιθανότητες να λάβει το βραβείο κοινού. Η εμβληματική έκθεση «Πικάσο και Αρχαιότητα. Γραμμή και πηλός» που πραγματοποίησε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2019, είναι φέτος υποψήφια για Διεθνές βραβείο Global Fine Art Awards (GFAA)! Η έκθεση που συγκέντρωσε 60.000 επισκέπτες είναι η μοναδική ελληνική υποψηφιότητα μεταξύ 99 υποψηφιοτήτων από 27 χώρες και από τις 6 ηπείρους. Οι νικητές θα ανακοινωθούν διαδικτυακά στις 11 Μαϊου, αλλά προσοχή! Έχουμε περιθώριο μέχρι τις 7 του μηνός να ψηφίσουμε υπέρ του ελληνικού μουσείου, καθώς τo κοινό ψηφίζει την αγαπημενη του έκθεση online. Μπορείτε να επιλέξετε την έκθεση με τίτλο “Picasso and Antiquity. Line and Clay” στην αλφαβητική λίστα εδώ.
To πρόγραμμα GFAA Global Fine Art Awards (GFAA) που πραγματοποιείται φέτος για 6η χρονιά, διεξάγει έρευνα όλο το χρόνο, εντοπίζοντας τις καλύτερα επιμελημένες εκθέσεις σε όλο τον κόσμο. Η επιτροπή επισκέπτεται και εξετάζει περισσότερες από 2.000 εκθέσεις ετησίως, οι οποίες εξετάζονται περαιτέρω από την επιτροπή υποψηφιοτήτων. Οι κριτές του GFAA αξιολογούν και βαθμολογούν όλους τους υποψηφίους σε 13 κατηγορίες βραβείων. Φέτος στα βραβεία GFAA συμμετέχουν συνολικά 99 υποψήφιοι από όλο τον κόσμο.
Η έκθεση «Πικάσο και Αρχαιότητα. Γραμμή και πηλός» διαγωνίζεται στην κατηγορία «Εναλλακτικές Εκθέσεις» με συνυποψήφιες 6 εκθέσεις-κολοσσούς: ‘’Hockney–Van Gogh: The Joy of Nature” στο Μουσείο Van Gogh Αmsterdam, “Artistic License: Six Takes on the Guggenheim Collection” στο Solomon R. Guggenheim Museum, “Οceania” στο Royal Academy of Arts / Musée du quai Branly - Jacques Chirac κ.ά.
H έκθεση «Πικάσο και Αρχαιότητα. Γραμμή και πηλός» πραγματοποιήθηκε από τις 20 Ιουνίου μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2019 στο πλαίσιο της σειράς εκθέσεων «Θεϊκοί Διάλογοι». Στην σπάνια και πρωτότυπη αυτή έκθεση, που επιμελήθηκε ο Διευθυντής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, Καθηγητής Ν. Χρ. Σταμπολίδης και ο Ιστορικός Τέχνης Olivier Berggruen, για πρώτη φορά 68 σπάνια κεραμικά και σχέδια του Πικάσο «συνομίλησαν» θεματικά με 67 αρχαιότητες, δημιουργώντας ένα μοναδικό «Θεϊκό Διάλογο» μεταξύ της αρχαίας ελληνικής και της μοντέρνας τέχνης.
Ο Πικάσο και η αρχαιότητα
“Για μένα δεν υπάρχει παρελθόν ή μέλλον στην Τέχνη. Εάν ένα έργο τέχνης δε μπορεί να ζει πάντα στο παρόν, δεν πρέπει να το θεωρούμε καθόλου ως τέτοιο. Η τέχνη των (αρχαίων) Ελλήνων, των Αιγυπτίων, των μεγάλων ζωγράφων που έζησαν σε άλλες εποχές, δεν είναι τέχνη του παρελθόντος· ίσως είναι πιο ζωντανή σήμερα από ποτέ» έλεγε ο Πάμπλο Πικάσο. Και σε άλλη περίπτωση: «Αν κάποιος σημείωνε πάνω σε ένα χαρτί όλες τις διαδρομές που διήνυσα και τις ένωνε μεταξύ τους με μία γραμμή, θα σχεδίαζε ενδεχομένως έναν Μινώταυρο».
Ένας Μινώταυρος από την αρχαία εποχή «ανοίγει» την έκθεση. Για πρώτη φορά 68 σπάνια κεραμικά και σχέδια του Πικάσο με πτηνά,τετράποδα και θαλάσσια όντα, ανθρώπινες μορφές, μυθολογικά ή μειξογενή όντα (Κένταυρος-Μινώταυρος) και άλλα έργα εμπνευσμένα από αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες, «συνομίλησαν» θεματικά με 67 αρχαιότητες, δημιουργώντας έναν ακόμη «Θεϊκό Διάλογο» μεταξύ της αρχαίας ελληνικής και της μοντέρνας τέχνης.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr