Βασίλης Ντάρµας: Ο νεαρός ηθοποιός που µάγεψε το ΚΘΒΕ
Ο Βασίλης Ντάρµας καθηλώνει στον ρόλο του ευφυούς, αυτιστικού εφήβου στο έργο «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα µεσάνυχτα»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Ήρθε το περασµένο καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη, µε ένα σακίδιο στην πλάτη, για µια ακρόαση, και λίγες µέρες µετά ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ, Γιάννης Αναστασάκης, του τηλεφώνησε και του ανακοίνωσε ότι είχε πάρει τον ρόλο του Κρίστοφερ Μπουν, ενός εφήβου που βρίσκεται στο φάσµα του αυτισµού και θα ήταν ο πρωταγωνιστής της παράστασης «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα µεσάνυχτα» του Σάιµον Στίβενς. Σήµερα όλη η Θεσσαλονίκη -και όχι µόνο- µιλά για τον 24χρονο ηθοποιό Βασίλη Ντάρµα, που κρατά µια παράσταση πάνω του και «σαρώνει» τη Μονή Λαζαριστών σε έναν ρόλο που καθηλώνει.
Το αγόρι από την Πάτρα, που ήξερε πως θα γινόταν ηθοποιός από τα 15 του χρόνια, όταν έπαιζε σκετσάκια που έγραφε ο ίδιος µπροστά στους συµµαθητές του, ο νεαρός που κόπηκε από τις εξετάσεις του Εθνικού Θεάτρου, αλλά φοίτησε στη ∆ραµατική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, νιώθει «ευλογία που ο πρώτος µου πρωταγωνιστικός ρόλος είναι στη Θεσσαλονίκη».
Η πόλη πράγµατι του έφερε γούρι, γιατί ο Γιάννης Αναστασάκης, που µιλάει µε τα καλύτερα λόγια για τον Βασίλη Ντάρµα, τον επέλεξε για την καλοκαιρινή παραγωγή του ΚΘΒΕ, την εξωφρενική κωµωδία, έργο-ορόσηµο του σουρεαλιστικού κινήµατος «Βικτόρ ή Τα παιδιά στην εξουσία», του Ροζέ Βιτράκ, που θα κάνει πρεµιέρα στις 11 Ιουλίου και θα παρουσιάζεται όλο το καλοκαίρι στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Τον περασµένο χειµώνα ο Βασίλης Ντάρµας συµµετείχε σε δύο επεισόδια της δηµοφιλούς σειράς του Open TV «Ου φονεύσεις», µε σκηνοθέτη τον Πάνο Κοκκινόπουλο, ενώ πήρε µέρος και στη νέα µεγάλου µήκους ταινία του Σύλλα Τζουµέρκα «Το Θαύµα της Θάλασσας των Σαργασσών».
Για τις ανάγκες του ρόλου του ως Κρίστοφερ ο Βασίλης Ντάρµας διάβασε πολλά βιβλία για τον αυτισµό, είδε ντοκιµαντέρ και ταινίες, µίλησε µε άτοµα που βρίσκονται στο φάσµα και είχε στενή συνεργασία τόσο µε τη σκηνοθέτιδα της παράστασης, Ελεάνα Τσίχλη, όσο και µε την ειδική παιδαγωγό και σύµβουλο της παράστασης, Φωτεινή Τσιφτζή. «Ηθελα να πάω καλά και να δικαιώσω όσους µε επέλεξαν. Ο ρόλος του Κρίστοφερ ήταν αρκετά κουραστικός, από την αρχή µοναδικό µου µέληµα ήταν να µπω στον κόσµο αυτών των παιδιών και να τον µάθω» λέει στο «Εθνος» ο νεαρός ηθοποιός.
Ένα περιστατικό που όχι µόνο δεν τον θύµωσε, αλλά τον πείσµωσε ώστε να είναι πολύ καλός στην οντισιόν του ΚΘΒΕ, συνέβη πέρυσι το καλοκαίρι, λίγο πριν ανέβει στη Θεσσαλονίκη. Με παρότρυνση του δασκάλου του στη ∆ραµατική Σχολή, του Αργύρη Ξάφη, πήγε στην ακρόαση για το ίδιο έργο, στο Θέατρο του Νέου Κόσµου. Με αυτή την αφορµή διάβασε το έργο και συγκλονίστηκε από τον ρόλο του Κρίστοφερ. Οµως ο σκηνοθέτης της παράστασης, Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, τον απέρριψε -τον ρόλο κρατούσε τον χειµώνα ο Γιάννης Νιάρρος-, αλλά ο Βασίλης Ντάρµας δεν πτοήθηκε.
Καρµική σχέση
Μέσα από µια σειρά συγκυριών, «κάποια πράγµατα τα λες και καρµικά», έµαθε ότι γίνεται ακρόαση για το ίδιο έργο στο ΚΘΒΕ. Ήταν η δεύτερη φορά που ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη -η πρώτη ήταν όταν ήρθε πενταήµερη µε το σχολείο- και η πόλη τού άρεσε πολύ γιατί του θύµιζε την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Πάτρα. Στην ακρόαση παρουσίασε έναν µονόλογο του εξουσιαζόµενου γιου, Λέλο Λοµ, ο οποίος για 30 χρόνια ζει καθισµένος στο βρεφικό του καροτσάκι, από τον «Φαέθωνα» του Δηµήτρη Δηµητριάδη, και ερµήνευσε ένα τραγούδι από το µιούζικαλ «Les Miserables» («Οι Άθλιοι»), βασισµένο στο οµότιτλο έργο του Βίκτωρος Ουγκώ. «Δεν ξέρω αν το θέατρο είναι δουλειά, το αγαπώ πολύ και θέλω να εξελίσσοµαι µέσα από αυτό. Θέλω να µαθαίνω πράγµατα, να δίνω κάτι και να παίρνω πίσω κάτι άλλο. Ναι, µου αρέσει και το σινεµά, θέλω να µάθω τον κόσµο του κινηµατογράφου, αλλά το θέατρο είναι µεγάλη αγάπη, είναι πάθος. Θέλω να ανεβαίνω στη σκηνή και να ταξιδεύω τον θεατή, έτσι βλέπω τις παραστάσεις σαν ένα ωραίο ταξίδι που θα πάρω µαζί µου το κοινό», µας λέει.
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr