Κορονοϊός: Εξιτήριο έπειτα από 1,5 μήνα για τον Εφραίμ
Νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε το Σάββατο 17 Ιουλίου ο γέροντας Εφραίμ, έπειτα από 1,5 μήνα νοσηλείας στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού.
Όπως μεταδίδει το orthodoxianewsagency.gr, ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου εξήλθε του νοσοκομείο τις πρώτες πρωινές ώρες και θα συνεχίσει τη θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.
Το απόγευμα της Παρασκευής τον ηγούμενο επισκέφθηκαν ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος και ο διοικητής του Αγίου Όρους Αθανάσιος Μαρτίνος.
Γεωργιάδης: Οι εμβολιασμένοι δεν θα έχουν περιορισμούς
Γλυκά Νερά – Πατέρας Καρολάιν: Άνανδρη η πράξη του Μπάμπη, θέλω δικαιοσύνη για την κόρη μου
Γερμανία - πλημμύρες: Εκατοντάδες νεκροί – Η μεγαλύτερη καταστροφή μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
Νέα μέτρα: Ποιοι εργαζόμενοι και πού θα πρέπει να κάνουν self test και rapid test
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




