Αμβρόσιος για τον κορονοϊό: Ο μεγάλος αγιασμός το φάρμακο που έπινα
Ο Αμβρόσιος είχε προσβληθεί από κορονοϊό αλλά τον ξεπέρασε, όπως λέει, χάρη στο μόνιμο φάρμακο που έπινε: τον αγιασμό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικός στον κορονοϊό είναι πλέον ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιάλειας Αμβρόσιος, ο οποίος τις προηγούμενες ημέρες είχε νοσήσει. Ο ίδιος ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο έκανε γνωστή την αποθεραπεία του.
Μάλιστα, στην ανάρτησή του ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Ναι, αγαπητοί μου Πατέρες και Αδελφοί. Με την μεσιτεία της Υπεραγίας Θεοτόκου και του Αγίου Νεκταρίου, του Οποίου το Παρεκκλήσιον είναι ακριβώς δίπλα μας, έλαβε τέλος η μικρή περιπέτεια της υγείας μου. Είχα προσβληθή από τον Κορονοϊό! Ο Κύριος με ελέησε! Με εθεράπευσε χωρίς την περιπέτεια της εισαγωγής μου στο Νοσοκομείο!».
Σε άλλο σημείο ο Αμβρόσιος αναφέρει ότι «καθημερινώς το μόνιμον φάρμακον, που έπινα και συνεχίζω να πίνω με πολλήν ευλάβειαν, ήταν και είναι ο Μεγάλος Αγιασμός».
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



