Αμβρόσιος για τον κορονοϊό: Ο μεγάλος αγιασμός το φάρμακο που έπινα
Ο Αμβρόσιος είχε προσβληθεί από κορονοϊό αλλά τον ξεπέρασε, όπως λέει, χάρη στο μόνιμο φάρμακο που έπινε: τον αγιασμό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικός στον κορονοϊό είναι πλέον ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιάλειας Αμβρόσιος, ο οποίος τις προηγούμενες ημέρες είχε νοσήσει. Ο ίδιος ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο έκανε γνωστή την αποθεραπεία του.
Μάλιστα, στην ανάρτησή του ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Ναι, αγαπητοί μου Πατέρες και Αδελφοί. Με την μεσιτεία της Υπεραγίας Θεοτόκου και του Αγίου Νεκταρίου, του Οποίου το Παρεκκλήσιον είναι ακριβώς δίπλα μας, έλαβε τέλος η μικρή περιπέτεια της υγείας μου. Είχα προσβληθή από τον Κορονοϊό! Ο Κύριος με ελέησε! Με εθεράπευσε χωρίς την περιπέτεια της εισαγωγής μου στο Νοσοκομείο!».
Σε άλλο σημείο ο Αμβρόσιος αναφέρει ότι «καθημερινώς το μόνιμον φάρμακον, που έπινα και συνεχίζω να πίνω με πολλήν ευλάβειαν, ήταν και είναι ο Μεγάλος Αγιασμός».
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



