Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό
Στην οικία του επιστρέφει ο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ύστερα από τη νοσηλεία του στον Ευαγγελισμό λόγω κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» όπου νοσηλευόταν με κορoνοϊό πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι πολύ καλύτερα και θα μεταβεί στην οικία του, όπου θα παρακολουθείται από ιατρούς.
Ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας με την κατάστασή του να είναι απόλυτα ελεγχόμενη, όπως ανέφερε το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν. Το νοσοκομείο Ευαγγελισμός αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το Νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία 12 ημερών».
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



