Θεοφάνεια στο Φανάρι εν μέσω κορονοϊού - Δύο πιστοί βούτηξαν για τον Σταυρό
Από τη νομαρχία της Κωνσταντινούπολης δόθηκε η σχετική άδεια, ώστε να γίνει και φέτος η κατάδυση του τιμίου σταυρού στον Κεράτιο Κόλπο αλλά με πολύ λίγο κόσμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με το παραδοσιακό τελετουργικό τελέστηκαν και φέτος στο Φανάρι τα Θεοφάνεια και ο καθιερωμένος αγιασμός των υδάτων από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, Βαρθολομαίο, παρά την πανδημία του κορονοϊού και τους περιορισμούς στην Τουρκία. Από τη νομαρχία της Κωνσταντινούπολης δόθηκε η σχετική άδεια, ώστε να γίνει και φέτος η κατάδυση του τιμίου σταυρού στον Κεράτιο Κόλπο αλλά με πολύ λίγο κόσμο.
Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι και με την παρουσία περίπου 50 πιστών, έγινε η τελετή του καθαγιασμού των υδάτων στον Κεράτιο Κόλπο, ενώ μόνο δύο πιστοί, δύο Έλληνες νεαροί, ήταν αυτοί που βούτηξαν στα κρύα νερά, όπως ορίζει η παράδοση της ημέρας για να πιάσουν τον Σταυρό. Τον Σταυρό έπιασε ο Βασίλης Κιουρτσής κι έτσι η παράδοση τηρήθηκε, όπως και όλα τα μέτρα προστασίας για την πανδημία του κορονοϊού.


ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




