Κορονοϊός: Εξιτήριο έπειτα από 1,5 μήνα για τον Εφραίμ
Νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε το Σάββατο 17 Ιουλίου ο γέροντας Εφραίμ, έπειτα από 1,5 μήνα νοσηλείας στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού.
Όπως μεταδίδει το orthodoxianewsagency.gr, ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου εξήλθε του νοσοκομείο τις πρώτες πρωινές ώρες και θα συνεχίσει τη θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.
Το απόγευμα της Παρασκευής τον ηγούμενο επισκέφθηκαν ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος και ο διοικητής του Αγίου Όρους Αθανάσιος Μαρτίνος.
Γεωργιάδης: Οι εμβολιασμένοι δεν θα έχουν περιορισμούς
Γλυκά Νερά – Πατέρας Καρολάιν: Άνανδρη η πράξη του Μπάμπη, θέλω δικαιοσύνη για την κόρη μου
Γερμανία - πλημμύρες: Εκατοντάδες νεκροί – Η μεγαλύτερη καταστροφή μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
Νέα μέτρα: Ποιοι εργαζόμενοι και πού θα πρέπει να κάνουν self test και rapid test
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




