Επισκέφθηκε την 8χρονη Αλεξία στο Παίδων ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Την πόρτα του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού πέρασε σήμερα το πρωί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας βρέθηκε εκεί με σκοπό να συναντήσει τους γονείς της μικρής Αλεξίας και να ενημερωθεί από τους θεράποντες γιατρούς για την πορεία της υγείας της 8χρονης που δέχθηκε αδέσποτη σφαίρα ανήμερα του Πάσχα.
Απευθυνόμενος στους γονείς και στους συγγενείς του μικρού κοριτσιού έδωσε τις ευλογίες του και ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση.«Είδαμε το παιδάκι, είδαμε τους γιατρούς και για πρώτη φορά παρουσιάζεται μια χαραμάδα ελπίδας. Πιστεύουμε ότι θα ξεπεράσει τις δυσκολίες το παιδί, θέλει όμως έναν αγώνα, εκτός από το ίδιο το παιδί, την αντοχή του δηλαδή, από τους γονείς και το περιβάλλον και κυρίως από το ιατρικό προσωπικό, που ομολογουμένως κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες.
Συνεχώς και με επιμονή, αγωνίζονται και αυτοί. Να ευχηθούμε λοιπόν ο Θεός να του δώσει τη δύναμη να ξεπεράσει αυτή τη δυσκολία», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος στους δημοσιογράφους. Και συνέχισε:«Ας ευχηθούμε όλοι μας μέσα από την καρδιά μας, το παιδάκι αυτό να ξαναπαίζει πάλι στην αυλή του σπιτιού του».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



